Twórcy Remnant 2 „onieśmieleni” odbiorem gry, dziękują i zapowiadają poprawki
Twórcy Remnant 2 wydają się zaskoczeni aż tak pozytywnym przyjęciem swojej najnowszej gry przez społeczność. Podziękowali jednak za wsparcie, obiecując rychłe poprawki.
Wystarczająco często informujemy Was o przeprosinach deweloperów z powodu nieudanej premiery jakiejś gry – LotR: Gollum i Redfall stanowią koronne przykłady z ostatnich miesięcy – by móc odetchnąć z ulgą, mogąc podzielić się z Wami zgoła odmiennym komunikatem. Wystosowało go studio Gunfire Games, które wydaje się nieco zaskoczone, ale też wdzięczne graczom w związku z niezwykle pozytywnym przyjęciem wydanego trzy dni temu Remnant II.
Przypomnijmy, że owa produkcja zebrała bardzo przychylne recenzje od branżowych krytyków. Na Steamie również jest co najmniej dobrze – z ponad 8 tys. opinii użytkowników te pozytywne stanowią 81%. Co więcej, gra jest szalenie wręcz popularna – w dniu premiery w jednej chwili bawiło się przy niej maksymalnie 82 742 osoby, a gdy piszę te słowa, robi to 88 502 graczy.
Deweloper podziękował społeczności za wsparcie i entuzjazm, które określił jako inspirujące. Ponadto przyznał, że zdaje sobie sprawę, iż część graczy napotyka pewne problemy. Obiecał zająć się nimi najszybciej, jak to będzie możliwe.
Biorąc pod uwagę tempo, w jakim naprawiono blokowanie się postępów w Labiryncie i Sieci Nightweavera czy błąd związany z zagadką Waterharp, można mieć nadzieję, że na kolejne poprawki nie będzie trzeba długo czekać. W pierwszej kolejności twórcy zamierzają:
- poprawić ogólną wydajność gry;
- rozwiązywać problemy z awariami i co potężniejszymi konfiguracjami sprzętowymi (PC);
- usprawnić system cech;
- wyeliminować inne blokady postępów i dodać brakujące przedmioty.
Remnant II jest dostępny na PC, PS5 oraz XSX/S. Naszą recenzję gry – autorstwa Patryka „PefriX-a” Manelskiego – znajdziecie poniżej.