autor: Szymon Liebert
Relic pokazało interfejs użytkownika Company of Heroes 2
Twórcy Company of Heroes 2 pokazali i omówili interfejs z gry. Studio Relic dokonało w nim tylko drobnych zmian, które jednak pomogą zapanować nad sytuacją na polu bitwy.
Studio Relic pokazało i omówiło interfejs użytkownika z gry Company of Heroes 2, która wyjdzie w marcu tego roku na pecetach. Tworząc jeden z „najważniejszych komponentów strategii czasu rzeczywistego” autorzy mieli na uwadze to, aby oddać w ręce graczy użyteczne narzędzia do doglądania pola walki i szybkiego dowodzenia jednostkami. W tym procesie zdecydowano się na kilka usprawnień względem pierwszej części serii.
Deweloper zaprezentował interfejs na jednym obrazku i omówił jego konstrukcję. Podczas gry będziemy korzystać z mini mapy, wyświetlającej punkty do przejęcia, cele misji oraz układ kontroli terytorium. W środkowej dolnej części zobaczymy portret wybranej jednostki i informacje na jej temat oraz podsumowanie dostępnych zasobów. Dostępne rozkazy znajdą się w prawej części ekranu, wraz z panelem umiejętności dowódcy.
Relic zaznacza, że nie zmieniono wielu elementów interfejsu, bo działały one dobrze wcześniej. Deweloper postarał się jednak między innymi o czytelniejsze i pełniejsze opisy jednostek. W zapanowaniu nad bitwą pomoże też zestawienie ikon jednostek, pokazujące podstawowe informacje o ich statusie. Sam interfejs jest gotowy, chociaż Relic nie wyklucza, że wprowadzi do niego poprawki po zakończeniu testów alfa i zamkniętej bety.
Company of Heroes 2 to nadchodząca strategia czasu rzeczywistego studia Relic Entertainment. W produkcji wybierzemy się na Front Wschodni i pokierujemy Armią Czerwoną. Gra korzysta z silnika Essence 3.0, który gwarantuje parę nowych efektów – w tym lepszy system określania tego, co widzą jednostki. Company of Heroes 2 wykorzysta też możliwości bibliotek DirectX 11. Premiera odbędzie się w marcu.