autor: Mateusz Kądziołka
Reklama nowego Medal of Honor w pudełkach z Battlefield 3
Firma Electronic Arts się wystartować z kampanią marketingową kontynuacji Medal of Honor. W pudełkach z Battlefield 3 znajdą się niewielkie ulotki promujące najnowszą grę studia Danger Close
Wygląda na to, że firma Electronic Arts wykorzystuje premierę jednej z najbardziej oczekiwanych gier tego roku (Battlefield 3), by przypomnieć o innej serii strzelanek wojennych. Chodzi tu o Medal of Honor i kontynuację, której reklamę znajdziemy w pudełkach z najnowszym Battlefield.
Sama ulotka zdradza bardzo niewiele. Zdobi ją bowiem skrót MOH, wielka jedynka, złowroga twarz oraz link do oficjalnej strony. Poszlaką sugerującą, że chodzi o kontynuację wydanego rok temu Medal of Honor, jest napis TBC (to be confirmed – do potwierdzenia) na oznaczeniu wiekowym. Proces rozpakowywania Battlefielda 3 możecie obejrzeć na poniższym filmiku. Fragment z reklamą kontynuacji Medal of Honor zaczyna się w 3:35.
Niestety, na oficjalnej stronie Medal of Honor nie pojawiły się żadne informacje dotyczące nowej odsłony serii. Nie jest jednak wielką tajemnicą, że kontynuacja gry powstaje. Ostatnie doniesienia na jej temat pochodzą z marca bieżącego roku. Mówiły one o tym, że nadchodzący tytuł powstaje na silniku Frostbite 2.0, z którego korzysta Battlefield 3.
Przypominamy, że wydany w październiku 2010 roku Medal of Honor był restartem serii zapoczątkowanej jeszcze w 1999 roku na pierwszej konsoli PlayStation. Chociaż gra zbierała zarówno wysokie, jak i niższe oceny (średnia na Metacritic w granicach 75/100), to jej sprzedaż była bardzo dobra (ponad 5 milionów egzemplarzy). Być może po premierze Battlefield 3 koncern Electronic Arts ujawni nieco więcej informacji na temat nowej gry z cyklu Medal of Honor.
- Oficjalna strona Medal of Honor
- Recenzja - Medal of Honor - recenzja gry
- Video Recenzja - Recenzja Medal of Honor - tylko 2/5?!
- Publicystyka - Historia serii Medal of Honor