Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 maja 2009, 11:33

autor: Filip Grabski

Red Steel 2 będzie wymagać Wii MotionPlus

Potwierdzona została informacja, jakoby sequel gry, która miała na starcie sprzedać miliony Nintendo Wii, czyli Red Steel 2, wymagał posiadania nakładki MotionPlus do zabawy. Krótko mówiąc – nie masz, nie zagrasz.

Potwierdzona została informacja, jakoby sequel gry, która miała na starcie sprzedać miliony Nintendo Wii, czyli Red Steel 2, wymagał posiadania nakładki MotionPlus do zabawy. Krótko mówiąc – nie masz, nie zagrasz.

Producent Red Steel 2, Jason Vandenberghe, powiedział w wywiadzie dla NintendoDpad: „To olbrzymie ryzyko. Nie mamy pojęcia, jak dużo Wii MotionPlus znajdzie się na rynku. Zakładamy, że dużo. Mamy nadzieję, że dużo. Bardzo chcielibyśmy Wam powiedzieć, że nasza gra będzie kompatybilna ze zwykłym kontrolerem, ale bez MotionPlus po prostu nie ma zabawy. Rdzeń rozgrywki polega właśnie na WMP” . Jeśli faktycznie ta magiczna nakładka sprawi, że (zgodnie z zapowiedziami) będziemy czuli, jakbyśmy trzymali w dłoni prawdziwy miecz, to jest to słuszne posunięcie. A zważywszy na to, że nadchodząca, skazana na sukces produkcja NintendoWii Sports Resort, będzie posiadać w zestawie MotionPlus (z resztą nie należy wykluczać podobnej paczki z Red Steel 2), to o dostępność kontrolera Ubisoft nie powinien się martwić.

Co do samej gry zaś, z dodatkowych informacji krążących po sieci, warto napisać, że jej przejście ma zająć ok. 10 godzin, o dodatkowych misjach będziemy się dowiadywać drogą radiową i będzie je można wykonywać, kiedy tylko dusza zapragnie. Prócz tego w Red Steel 2 pojawi się 15 klas przeciwników i 5 walk z bossami, a naraz będzie mogło atakować nas maksymalnie sześciu oponentów. Co do zapowiadanej nieliniowości gry, to prócz obecności misji dodatkowych, autorzy zdradzili, że największe poziomy będą w 30% liniowe, a w 70% otwarte. Targi E3 już niedługo, więc należy się spodziewać większej ilości informacji.

Red Steel 2 będzie wymagać Wii MotionPlus - ilustracja #1
Tak, dokładnie za tym uchem siedzi mucha.

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej