autor: Janusz Burda
Red Shark, czyżby konkurencja dla Comanche 4?
W drugim kwartale przyszłego roku na półki sklepowe powinien trafić Red Shark, tworzony przez zespół G5Software zręcznościowy symulator lotu śmigłowcem.
W drugim kwartale przyszłego roku na półki sklepowe powinien trafić Red Shark, tworzony przez zespół G5Software zręcznościowy symulator lotu śmigłowcem.
Ogólnoświatową dystrybucją tego tytułu zajmie się znany rosyjski wydawca Buka Entertainment (w Rosji gra dostępna będzie od lutego 2002). Gra znajduje się obecnie w fazie beta testów.
Red Shark to zręcznościowy symulator lotu rosyjskim śmigłowcem bojowym Ka-50 Hokum. Do naszej dyspozycji odda on szereg ciekawych misji dzięki którym będziemy mogli zmienić historię świata na nieco alternatywną do tej jaką znamy dzisiaj.
- szybka, zapierająca dech w piersiach akcja.
- zręcznościowy model sterowania śmigłowcem.
- akcja ukazana z perspektywy trzeciej osoby (z zewnątrz śmigłowca).
- rozległe tereny nad którymi będzie można latać.
- dziesiątki jednostek widocznych jednocześnie na ekranie.
A wszystko to ma działać nawet na niezbyt szybkich komputerach – rekomendowana przez twórców maszyna to: Pentium III 500, 128 MB RAM, 32MB akcelerator 3D.
Więcej screenów z gry znajdziecie na jej oficjalnej stronie.