autor: Fajek
Recenzja: Real War
Real War to strategia czasu rzeczywistego, której akcja przenosi graczy do roku 2007, gdzie jako głównodowodzący sił zbrojnych Stanów Zjednoczonych zmagać się oni będą z międzynarodowymi grupami terrorystycznymi walczącymi pod sztandarem „Independent Liberation Army”. O jakości produktu najlepiej świadczy fakt, iż w jego produkcji brał udział zespół OSI Incorporated, znany z tworzenia zaawansowanych programów przeznaczonych do szkolenia wielu rodzajów oddziałów armii amerykańskiej oraz to, że Real War stanowi komercyjną, publiczną wersję prawdziwego wojskowego symulatora pola walki Joint Force.
Real War to strategia czasu rzeczywistego, której akcja przenosi graczy do roku 2007, gdzie jako głównodowodzący sił zbrojnych Stanów Zjednoczonych zmagać się oni będą z międzynarodowymi grupami terrorystycznymi walczącymi pod sztandarem „Independent Liberation Army”. O jakości produktu najlepiej świadczy fakt, iż w jego produkcji brał udział zespół OSI Incorporated, znany z tworzenia zaawansowanych programów przeznaczonych do szkolenia wielu rodzajów oddziałów armii amerykańskiej oraz to, że Real War stanowi komercyjną, publiczną wersję prawdziwego wojskowego symulatora pola walki Joint Force.
„Istnieje takie prawo naturalne, stosujące się absolutnie do wszystkiego (a niewiele praw posiada tę cenną właściwość), które postuluje pewną zależność ludzkiego umysłu jako takiego od warunków otoczenia, pory dnia, czy wręcz aktualnej daty. Mówi ono bowiem, iż pomysł nie jest produktem osobniczego mózgu, lecz swego rodzaju reakcją na sunącą przez czasoprzestrzeń falę potrzeby i w tym świetle mózg człowieka staje się raczej odbiornikiem niźli organem w pełni samodzielnym twórczo. Hipoteza ta (którą zresztą zdążyłem już nazwać prawem) dobrze tłumaczy wielokrotne przypadki dokonywania analogicznych wynalazków w tym samym czasie przez różne osoby, zamieszkujące odległe miejsca na kuli ziemskiej, jak to się stało chociażby w przypadku radio.” – Shuck