Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 maja 2002, 09:05

Dwie nowe gry z firmy Simon & Schuster

Zgodnie z przewidywaniami, kolejni wydawcy prezentują swe plany i listy gier, które przedstawią na targach E3. Dziś swój plan przedstawiła firma Simon & Schuster, ujawniając tym samym swoje dwie nowe produkcje, tj.: Real War: Rogue States oraz Soldiers of Anarchy.

Zgodnie z przewidywaniami, kolejni wydawcy prezentują swe plany i listy gier, które przedstawią na targach E3. Dziś swój plan przedstawiła firma Simon & Schuster, ujawniając tym samym swoje dwie nowe produkcje, tj.: Real War: Rogue States oraz Soldiers of Anarchy.

Real War: Rogue States to sequel strategii czasu rzeczywistego Real War wydanej w Polsce pod koniec zeszłego roku przez firmę Lemon Interactive. Podobnie jak część pierwsza daje graczom możliwość dowodzenia wojskami w walce z organizacją terrorystyczną zwaną „Independent Liberation Army”. Rogue States zawiera czternaście nowych misji przeznaczonych dla trybu single player, dwadzieścia nowych map dedykowanych rozgrywce w trybie skirmish, a także kilka nowych opcji multiplayer, np. dwóch graczy może dowodzić tymi samymi wojskami, przy czym jeden kontroluje jednostki naziemne, a drugi powietrzne. Dużym ulepszeniom poddane zostały procedury odpowiedzialne za zachowanie się wojsk i dowodzenie nimi przez komputerowego oponenta, a także dodany został nowy system A.I. nazwany „advanced orders”. Pozwala on na wydanie indywidualnym jednostkom bardzo specyficznych i sprecyzowanych rozkazów, jak sabotowanie, niszczenie tylko stanowisk obrony przeciwlotniczej czy elektrownii. Real War: Rogue States ma zostać wydany we wrześniu tego roku. Grę tworzy zespół Rival Interactive.

Soldiers of Anarchy to strategia rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie. Nie znamy jeszcze wszystkich szczegółów dotyczących tła fabularnego tej produkcji. Wiadomo, że grupa weteranów wojennych schroniła się przed unicestwieniem pod ziemią, a teraz w szeregu misji bojowych musi wyzwolić ocalałą ludzkość przed tymi, którzy ją uciskają. Rozgrywka będzie połączeniem strategii i taktycznej walki zespołowej. Gracz będzie dowodził odziałem żołnierzy w 23 misjach składających się na dużą, nielinearną kampanię. W walce będziemy mogli zdobywać i wykorzystywać różną broń i pojazdy, m.in. czołgi, samoloty, śmigłowce, itp. Całość działań toczyć się będzie w całkowicie trójwymiarowym środowisku, przy zmiennych warunkach atmosferycznych, cyklach dnia i nocy, itd. Gra ma zostać wydana również we wrześniu 2002 roku.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej