Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 kwietnia 2006, 16:37

Realistyczna roślinność w Elveon dzięki technologii SpeedTreeRT

Firma 10tacle Studios, producent i wydawca gry z gatunku action RPG o nazwie Elveon, ogłosił wczoraj, że wspomniany wyżej program zostanie wyposażony w technologię SpeedTreeRT, mającą na celu zaprezentowanie użytkownikom realistycznie wyglądającej roślinności.

Firma 10tacle Studios, producent i wydawca gry z gatunku action RPG o nazwie Elveon, ogłosił wczoraj, że wspomniany wyżej program zostanie wyposażony w technologię SpeedTreeRT, mającą na celu zaprezentowanie użytkownikom realistycznie wyglądającej roślinności.

Realistyczna roślinność w Elveon dzięki technologii SpeedTreeRT - ilustracja #1

Pokaz możliwości SpeedTreeRT mieliśmy całkiem niedawno przy okazji premiery gry The Elder Scrolls IV: Oblivion. Biorąc pod uwagę, że Elveon korzysta również z dobrodziejstw silnika Unreal Engine 3, zapowiada się niezła uczta dla wszystkich smakoszy pięknej oprawy wizualnej. Przy okazji firma 10tacle Studios zapowiedziała, że ich najnowszy program zostanie pokazany na tegorocznej edycji targów E3, które odbędą się na początku maja w Los Angeles. Informacja ta jest o tyle dobra, że tym razem obędzie się bez filmów – prezentacja Elveon będzie bowiem grywalna.

Realistyczna roślinność w Elveon dzięki technologii SpeedTreeRT - ilustracja #2

Elveon to nowoczesna, epicka gra akcji, nasączona licznymi elementami RPG i fantasy. Autorzy do realizacji projektu podeszli z olbrzymim rozmachem, zarówno pod względem technicznym, jak i merytorycznym. Wszystko to miało na celu stworzenie gry nieprzeciętnej i nietuzinkowej – takiej, która momentalnie przykuje uwagę dużej ilości fanów elektronicznej rozrywki.

Dowiedz się więcej na temat Elveon:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej