Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 marca 2018, 10:55

autor: Adrian Werner

Przejście A Way Out zajmie 6-8 godzin

Główny projektant gry A Way Out ujawnił garść nowych konkretów na jej temat. Poznaliśmy m.in. długość kampanii, jak i dowiedzieliśmy się, że nie ma planów przeniesienia produkcji na Nintendo Switch.

A WAY OUT W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Hazelight
  2. Wydawca: Electronic Arts
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: 23 marca 2018 r.

W przyszłym tygodniu do sprzedaży trafi A Way Out, czyli obiecująca kooperacyjna gra akcji studia Hazelight. Wyczekujących premiery zainteresować powinien nowy zestaw informacji, jakimi główny projektant, Josef Fares, podzielił się z serwisem Gamespot.

Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że ukończenie gry zajmie około 6-8 godzin. Należy jednak pamiętać, że każdy z dwóch bohaterów otrzyma wiele unikalnych dla siebie sekwencji, więc większość graczy zapewne zechce przejść kampanię przynajmniej dwa razy.

Premiera gry nastąpi 23 marca. - Przejście A Way Out zajmie 6-8 godzin - wiadomość - 2018-03-14
Premiera gry nastąpi 23 marca.

Josef Fares zdradził, że choć sam napisał cały scenariusz, to potem skorzystał z pomocy profesjonalisty, aby podrasować fabułę. Gdy rozpoczynano prace nad A Way Out studio Hazelight liczyło dziesięć osób, a potem liczba ta wzrosła do czterdziestu. Dla porównania, przy poprzedniej produkcji tego twórcy, czyli Brothers: A Tale of Two Sons, zespół tworzyło pod koniec tylko dwunastu deweloperów.

Fares podkreślił również jak ważna jest dla niego kooperacyjna rozgrywka, twierdząc, że nie opracowałby gry tylko dla pojedynczego gracza nawet, gdyby miał za to otrzymać 10 milionów dolarów. Zapewnił także, że nigdy nie stworzy tytułu z mikropłatnościami. Ponadto zapytany o ewentualną wersję na Nintendo Switch, oznajmił, że obecnie takowa nie znajduje się w planach studia Hazellight.

Przypomnijmy, że A Way Out zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra trafi do sprzedaży 23 marca tego roku. Prace nad projektem dobiegły końca pod koniec lutego, więc nie musimy się obawiać, że termin premiery zostanie przesunięty na później. Warto na koniec dodać, że produkcja zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami, na wszystkich trzech platformach sprzętowych.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej