autor: Marcin Skierski
Przedłużono czas trwania beta testów Medal of Honor
17 czerwca ruszyły beta testy jednej z najbardziej oczekiwanych pierwszoosobowych strzelanin w tym roku – Medal of Honor. Wcześniej zapowiadano, że zakończą się one dokładnie miesiąc później, jednak ten okres już minął, a gracze wciąż przesiadują na serwerach. Okazało się, że deweloper przedłużył czas trwania testów.
17 czerwca ruszyły beta testy jednej z najbardziej oczekiwanych pierwszoosobowych strzelanin w tym roku – Medal of Honor. Wcześniej zapowiadano, że zakończą się one dokładnie miesiąc później, jednak ten okres już minął, a gracze wciąż przesiadują na serwerach. Okazało się, że deweloper przedłużył czas trwania testów.
Informacją tą podzielono się z nami na oficjalnej stronie gry i jednocześnie nie podano konkretnego terminu, kiedy beta przestanie działać. Jeśli wciąż w nią nie zagraliście, a jesteście w posiadaniu specjalnego kodu, możecie go wykorzystać na tej podstronie i dołączyć do grona szczęśliwców na PlayStation 3 lub pecetach.
Niestety, wciąż nie wiadomo, kiedy uruchomienia serwerów doczekają się posiadacze Xboksów 360. Twórcy od samego startu bety obiecują rychłe poprawienie błędów uniemożliwiających właścicielom konsoli Microsoftu na grę. Efektów jednak nie widać, a zamiast tego dalej jesteśmy zapewniani o tym, że prace nad naprawieniem tego stanu rzeczy trwają i problem zostanie rozwiązany „tak szybko, jak to będzie możliwe”.
W becie udostępniono dwa tryby wieloosobowe – Team Assault na mapie Ruiny Kabulu oraz Combat Mission w Dolinie Helmand. Pierwszy z nich jest odmianą drużynowego deathmatcha, gdzie wygrywa ta ekipa, która zdobędzie większą liczbę punktów, nabijaną przez kolejne zabójstwa. Combat Mission przypomina nieco Rush z Battlefield: Bad Company 2 – jedna drużyna musi osiągnąć pięć celów na mapie, a druga ma za zadanie jej w tym przeszkodzić.
Produkcję najnowszej części Medal of Honor powierzono dwóm zespołom. EA Lost Angeles projektuje kampanię dla jednego gracza, z kolei EA DICE jest odpowiedzialne za odpowiednie zbalansowanie sieciowych rozgrywek. Końcowy efekt ich pracy będziemy mogli ocenić 15 października, kiedy gra wyląduje na europejskich półkach sklepowych w wersjach na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz komputery osobiste.