Przeciętny gracz No Man's Sky spędza obecnie w tytule 45 godzin
Sean Murray ze studia Hello Games zdradził w rozmowie z PCGamesN, że obecnie przeciętny gracz No Man's Sky spędza w tytule 45 godzin. To niemal dwa razy więcej niż w okolicach premiery.
Sytuacja No Man's Sky z miesiąca na miesiąc coraz bardziej się poprawia. Ten ambitny kosmiczny symulator od Hello Games rozwija się dynamicznie i regularnie otrzymuje nową zawartość, co zachęca jego rosnącą społeczność do zostania przy nim na dłużej. Jak pochwalił się w rozmowie z PCGamesN Sean Murray, czyli założyciel brytyjskiego studia, przeciętny gracz No Man's Sky spędza obecnie przy grze aż 45 godzin. To niemal dwa razy lepszy wynik w porównaniu z pierwszymi miesiącami po premierze.
Oto, co powiedział Murray dziennikarzom PCGamesN:
Mieliśmy bardzo kłopotliwą premierę, lecz jeśli mówimy o średniej, to ludzie bawili się w naszym tytule około 25 godzin. (…). Można powiedzieć, że na każdą osobę, która spędziła w produkcji godzinę przypadała jedna grająca przez 50 lub coś w tym rodzaju.
Nad niektórymi ludźmi postanowiliśmy pochylić się nieco bardziej. Grali oni tak, jakby był to ich tytuł na wieczność, przez setki godzin. Stało się to miarą, która naprawdę zaczęła nas interesować. (…) nie mamy zbyt wielu klasycznych gameplayowych pętli, zachęcających odbiorców do pozostania z tytułem na dłużej. Gracze bawią się w nim, bo to lubią, chcą zobaczyć, co jest na kolejnej planecie itp.
(…)[Teraz] gracze, którzy kupują tytuł, już z aktualizacją NEXT, spędzają w nim przeciętnie 45 godzin. To naprawdę bardzo dobry wynik w kategoriach średniej. Jest bardzo niewiele produkcji w roku, w których osobiście bawię się przez 40-50 godzin, zatem jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się osiągnąć ten poziom.
Jak wynika z fragmentu powyższej wypowiedzi Murraya, czynnością, która zajmuje graczom w No Man's Sky najwięcej czasu, jest eksploracja. Na drugim miejscu pod tym względem znalazło się budowanie baz. Co jednak ciekawe, ten pierwszy element zaczął być napędzany przez drugi. Okazuje się bowiem, że wirtualni kosmiczni odkrywcy uwielbiają zastanawiać się, czy na danej planecie już ktoś był i czy coś zbudował. A jeśli tak, to w jakim celu? Murray przyznał, że ekipa z Hello Games nie przewidziała, że może to pójść w tę stronę.
Rosnąca średnia godzin spędzanych przez graczy przy No Man's Sky, podobnie jak akcje dziękczynne w stylu tej z ubiegłego miesiąca, bez wątpienia stanowią ogromną motywację do dalszego rozwoju omawianego tytułu. Potwierdził to sam Murray w rozmowie z PCGamesN. Przypominamy, że tego lata zadebiutuje kolejna ogromna aktualizacja do produkcji studia Hello Games, nosząca nazwę Beyond. W jej skład wejdą między innymi nowości dla trybu wieloosobowego. Więcej szczegółów na temat nadchodzącego patcha znajdziecie w tej wiadomości.
- Oficjalna strona gry No Man’s Sky
- No Man’s Sky po 2 latach – recenzja aktualizacji NEXT
- No Man’s Sky – kompendium wiedzy