autor: Grzegorz Ferenc
Projektant Total War: Rome II omawia wybrane nowości w grze na filmie z polskimi napisami
Główny projektant jednostek w zespole studia Creative Assembly pracującym nad Total War: Rome II postanowił omówić najważniejsze nowości związane z przebiegiem bitwy, frakcjami występującymi w grze oraz mapą kampanii. Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo z polskimi napisami.
Studio Creative Assembly zamieściło w sieci materiał wideo, na którym Jack Lusted, główny projektant jednostek w Total War: Rome II, omawia najważniejsze kwestie związane z projektowaniem bitew, jednostek oraz stronnictw w nadchodzącej strategii Brytyjczyków.
Według Lusteda, możemy zapomnieć o mozolnym obleganiu zamków i miast, znanym z poprzednich części serii. W Rome II walki tego rodzaju mają być bardziej zróżnicowane i będą wymagały opanowania różnych punktów na mapie, co przełoży się na większą dynamikę rozgrywki – przeciwnik w każdym momencie może odbić zdobyty punkt i utrudnić graczom osiągnięcie celu.
Pracownik Creative Assembly podkreślił również, że w drugiej odsłonie strategii osadzonej w czasach starożytnego Rzymu ujrzymy bardziej zróżnicowane stronnictwa, wymagające zastosowania odmiennych stylów gry. Ponadto, zapowiedział o wiele ciekawsze przedstawienie mapy strategicznej, która ma być większa i obfitować w bardziej odmienne rodzaje terenu.
Ostatnio materiały z gry Total War: Rome II przypominają akcję promocyjną upadku Kartaginy. W październiku twórcy uraczyli nas 9-minutowym gameplayem, zaś wczoraj opublikowaliśmy pierwszy odcinek dziennika twórców z polskimi napisami. Trzeba jednak przyznać, że oglądanie dzieła zniszczenia, dokonanego przez Rzym ręką Scypiona Afrykańskiego Młodszego, jest świetną zapowiedzią tej produkcji. Najwcześniej wcielimy się w Katona i wezwiemy do rozpoczęcia trzeciej wojny punickiej w drugiej połowie 2013 roku.