autor: Grzegorz Ferenc
Project Hell – zobacz nowe materiały z hack’n’slasha studia Techland
Twórcy siekanki FPP o roboczym tytule Project Hell podzielili się z czytelnikami swojego bloga nagraniem z sesji motion capture dla postaci jednego z obecnych w grze przeciwników. Wcześniej zamieścili na stronie grafiki z jego trójwymiarowym modelem oraz wpis o projektowaniu podziemi.
Project Hell, gra hack’n’slash w formacie FPP, która zrodziła się w polskim studiu Techland z modyfikacji do gry Dead Island, powoli nabiera kształtów. Na oficjalnym blogu projektu pojawił się zapis z sesji motion capture dla postaci „Mr Nice Guy”, czyli jednego z wrogów, jakiemu przyjdzie nam stawić czoła w ostatecznej wersji tytułu.
Dwa tygodnie temu mogliśmy zapoznać się z grafikami prezentującymi wspomnianą postać, z kolei teraz na filmiku oglądamy fragmenty prób przed nagraniami, wczesne etapy animacji z wykorzystaniem oprogramowiania Motion Builder oraz efekt końcowy w świecie gry.
Twórcy z polskiego Techlandu podzielili się też krótkimi przemyśleniami na temat tworzenia podziemi w grze. Podkreślili, że przyświeca im idea projektowania zróżnicowanych lokacji, które nie przysporzą graczy o klaustrofobię i wrażenie zagubienia.
Od dłuższego czasu wiadomo również, że gra będzie obfitować w gotyckie klimaty, a innym z przeciwników, jakiego napotkamy, będzie władający czarną magią nekromanta.
Project Hell jest napędzany przez silnik Chrome i będzie pierwszoosobową zręcznościówką w mrocznym świecie fantasy, stawiającą na szybkie, brutalne walki i wielorakie sposoby cięcia wrogów na kawałki. Projekt jest jak na razie na wczesnym etapie produkcji, w związku z czym nie znamy ani platform docelowych, ani planowanej daty premiery.
- Powstaje Project Hell – siekanka fantasy autorów Dead Island
- Sharpen Your Axes – blog twórców Project Hell