Producent Wild Earth kończy współpracę z Digital Jesters
James Thrush z firmy Super X Studios, która odpowiada za powstanie gry Wild Earth, oficjalnie zapowiedział, że prace nad wymienionym wyżej programem zostały już zakończone. Nie oznacza to jednak, że produkt szybko ujrzy światło dzienne. W tym samym oświadczeniu Thrush ogłosił, że jego studio rezygnuje z usług dotychczasowego wydawcy i rozpoczyna poszukiwania nowego.
James Thrush z firmy Super X Studios, która odpowiada za powstanie gry Wild Earth, oficjalnie zapowiedział, że prace nad wymienionym wyżej programem zostały już zakończone. Nie oznacza to jednak, że produkt szybko ujrzy światło dzienne. W tym samym oświadczeniu Thrush ogłosił, że jego studio rezygnuje z usług dotychczasowego wydawcy i rozpoczyna poszukiwania nowego.
Partnerem, z którym szefostwo Super X Studios dogadać się w żaden sposób nie może, jest... Digital Jesters. Thrush otwarcie atakuje niedawnego wydawcę i twierdzi, że nie jest on w stanie prawidłowo wypełnić swoich zobowiązań, odkąd firma znalazła się pod kontrolą Myriad Interactive, a co za tym idzie, została przekształcona w DJ Group (więcej informacji na ten temat znajdziesz w newsie z 27 listopada).
Od firmy Digital Jesters ucieka coraz więcej developerów. 8 listopada, od współpracy z brytyjskim wydawcą odżegnało się studio KaosKontrol (producent DogTag). Również Kylotonn, firma, która wydała na świat grę Bet on Soldier: Blood Sport, podziękowała za dotychczasowe partnerstwo. Stało się to 23 listopada bieżącego roku.