Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość promocje 24 października 2018, 09:17

autor: Bartosz Świątek

Premium Pass do Battlefielda 1 dostępny za darmo przez tydzień

DICE i Electronic Arts po raz kolejny udostępniły za darmo Premium Pass do wydanej dwa lata temu strzelanki w realiach pierwszej wojny światowej – Battlefielda 1.

Premium Pass do Battlefielda 1 ponownie dostępny za darmo. - Premium Pass do Battlefielda 1 dostępny za darmo przez tydzień - wiadomość - 2018-10-24
Premium Pass do Battlefielda 1 ponownie dostępny za darmo.

BATTLEFIELD 1 W SKRÓCIE:

  1. Deweloper: DICE
  2. Wydawca: Electronic Arts
  3. Gatunek: FPS
  4. Platformy: PS4, Xbox One, PC
  5. Data premiery: 21 października 2016 r.

Firmy DICE i Electronic Arts rozpoczęły kolejną promocję, w ramach której można za darmo zdobyć przepustkę sezonową do Battlefielda 1. Akcja dotyczy wszystkich platform (PlayStation 4, Xboksa One oraz pecetów) i potrwa do 31 października. By skorzystać z okazji wystarczy zalogować się na Origin, Microsoft Store lub PlayStation Store i nabyć Premium Pass, tak jak każdą inną grę (tyle że bez wydawania ani złotówki).

Przepustka sezonowa oferuje dostęp do wszystkich czterech płatnych dodatków: Nie przejdą, W imię cara, Niespokojne wody oraz Apokalipsa. Po nabyciu jej otrzymujemy także 14 pakietów bojowych. Przypominamy również, że w ramach akcji Droga do Battlefield V, osoby grające obecnie w Battlefielda 1 (i wykonujące cotygodniowe zadania) mają możliwość zdobycia dodatkowych nagród – w tym przedmiotów do zbliżającej się nowej odsłony.

Battlefield 1 to pierwszoosobowa strzelanka, która przenosi graczy na fronty rzadko pokazywanego w grach konfliktu – pierwszej wojny światowej. Produkcja zadebiutowała na rynku 21 października 2016 r. i została bardzo ciepło przyjęta przez branżowe media, czego wyrazem jest średnia w serwisie Metacritic na poziomie 87-89% (w zależności od platformy). U nas tytuł DICE otrzymał wysoką notę 9/10.

  1. Battlefield 1 – strona oficjalna
  2. Najlepsze gry 2016 roku – 16 ulubionych tytułów redakcji