Premiera Half-Life 2 znowu się oddala...
Kradzież kodu źródłowego Half-Life 2 była jednym z najgorszych i najgłośniejszych wydarzeń roku 2003. Setki, a nawet tysiące graczy, musiało pogodzić się z faktem, iż w związku z tym wydarzeniem HL2 nie ukaże się w sklepach w 2003 roku, tylko w roku 2004. Wydawca tego tytułu, koncern Vivendi Universal podał, iż nowy termin premiery to kwiecień 2004, jednakże jak się obecnie okazuje, nie ma on nic wspólnego z rzeczywistością. Doug Lombardi, dyrektor marketingu Valve stwierdził bowiem, że jego firma zamierza zakończyć prace nad Half-Life 2 dopiero latem tego roku!!!
Kradzież kodu źródłowego Half-Life 2 była jednym z najgorszych i najgłośniejszych wydarzeń roku 2003. Setki, a nawet tysiące graczy, musiało pogodzić się z faktem, iż w związku z tym wydarzeniem HL2 nie ukaże się w sklepach w 2003 roku, tylko w roku 2004. Wydawca tego tytułu, koncern Vivendi Universal podał, iż nowy termin premiery to kwiecień 2004, jednakże jak się obecnie okazuje, nie ma on nic wspólnego z rzeczywistością. Doug Lombardi, dyrektor marketingu Valve stwierdził bowiem, że jego firma zamierza zakończyć prace nad Half-Life 2 dopiero latem tego roku!!!
Informację tą Lombardi przekazał redaktorowi serwisu CNN Money, Chrisowi Morrisowi, a ten obwieścił to światu. Ponadto Valve nie ujawni żadnych więcej informacji na temat Half-Life 2, aż do targów E3 (12-14 maja), gdzie gra ma kolejny raz zostać zaprezentowana.
To nie koniec złych wieści. Okazuje się, że przykrym następstwem kradzieży kodu Half-Life 2 jest też opóźnienie premiery, innej wyczekiwanej gry Vampire: The Masquerade – Bloodlines. Tworzy ją zespół Troika Games (znany z: Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura i Greyhawk: The Temple of Elemental Evil) wykorzystując engine wyżej wymienionej produkcji, tj. „Source”. W związku z tym iż, silnik ten jest obecnie w przebudowie (Valve wprowadza szereg zmian, tzw. „security fixes”), termin premiery tej produkcji przesunął się z tego roku na wiosnę 2005. Potwierdził to jeden ze współzałożycieli Troika Games, Jason Anderson.