Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 marca 2005, 10:20

autor: Włodarczak Adam

Premiera gry F.E.A.R. przesunięta

Interesująco zapowiadająca się gra F.E.A.R., kolejna pozycja z gatunku FPS autorstwa ojców m.in. Shogo: Mobile Armor Division, The Matrix Online i serii No One Lives Forever, niestety zostanie wydana z kilkumiesięcznym opóźnieniem. Pierwotnie planowana na okolice czerwca premiera przesunięta została na jesień tego roku.

Interesująco zapowiadająca się gra F.E.A.R., kolejna pozycja z gatunku FPS autorstwa ojców m.in. Shogo: Mobile Armor Division, The Matrix Online i serii No One Lives Forever, niestety zostanie wydana z kilkumiesięcznym opóźnieniem. Pierwotnie planowana na okolice czerwca premiera przesunięta została na jesień tego roku.

Powodów poślizgu niestety nie zdradzono, można się tylko domyślać, że członkowie studia Monolith Productions, potrzebują więcej czasu na dopracowanie nowego dzieła. Nie wykluczone, że decyzja ta ma jakiś związek z niedawnym przejęciem wspomnianej firmy przez koncern Warner Bros. (pisaliśmy o tym w wiadomości z sierpnia 2004 roku).

Premiera gry F.E.A.R. przesunięta - ilustracja #1

Niemniej trzeba przyznać, że jest na co czekać. F.E.A.R. to m.in. szeroko rozumiany temat realizmu – producenci pracują nad rozbudowanym modelem fizycznym. Ponadto twórcy przyszykowali szczegółowo dopracowaną oprawę wizualną, znakomicie prezentującą industrialny świat gry. Warto wspomnieć również o sporym zakresie interakcji z otoczeniem i innymi członkami tytułowej pięcioosobowej drużyny: Rowdy Betters (dowódca), Jin Sun-Kwon (snajper), Spen Jankowski (ekspert od wsparcia) i Douglas Holiday (saper).

Szczegółowych informacji szukajcie w Encyklopedii Gier.

Premiera gry F.E.A.R. przesunięta - ilustracja #2
Premiera gry F.E.A.R. przesunięta - ilustracja #3