Premiera Dark Souls Remastered na Nintendo Switch opóźniona
Firma Bandai Namco Entertainment podjęła decyzję o opóźnieniu premiery Dark Souls: Remastered na konsoli Nintendo Switch. Na pozostałych platformach tytuł zadebiutuje w terminie.
Dark Souls: Remastered nie trafi na Nintendo Switch 25 maja, kiedy to tytuł pojawi się na komputerach osobistych i konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One. Firma Bandai Namco Entertainment ogłosiła, że posiadacze sprzętu Nintendo zagrają w ów tytuł dopiero latem. Czas, który zyskają deweloperzy pracujący nad tym projektem, ma im pozwolić na wprowadzenie koniecznych szlifów; oczywiście wszystko po to, by umieranie było możliwie najprzyjemniejsze. Z uwagi na fakt, że wraz z grą w sprzedaży ma się pojawić figurka amiibo Solaire’a z Astory, ta również trafi do sklepów w (jeszcze) bliżej nieokreślonym, letnim terminie.
Dark Souls: Remastered na Nintendo Switch ma działać w rozdzielczości 1080p (po podłączeniu do telewizora) lub 720p (w trybie przenośnym). Co prawda gra nie będzie prezentować się aż tak dobrze, jak na komputerach osobistych, PlayStation 4 czy Xboksie One, jednak redakcja serwisu GameSpot przekonuje, że posiadacze sprzętu giganta z Kioto i tak będą mogli liczyć na lepsze doznania wizualne niż te, które zapewniłyby im wersje na PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Pewne pojęcie na temat jakości grafiki dają materiały wideo, które znajdziecie pod tym adresem. Niezależnie od platformy, w Dark Souls: Remastered zostaną wprowadzone liczne zmiany i usprawnienia, które obejmują między innymi tryb multiplayer czy elementy mechaniki rozgrywki. Więcej na ten temat przeczytacie w naszej wiadomości sprzed dwóch tygodni.
A co z pozostałymi platformami? Pecetowi gracze oraz osoby bawiące się na PlayStation 4 oraz Xboksie One, które ostrzą sobie zęby na ten tytuł, mogą spać spokojnie, gdyż na tych urządzeniach Dark Souls: Remastered zadebiutuje w terminie. Jako ciekawostkę należy dodać, że podczas gdy za wersję na „pstryczka” odpowiada chińska ekipa Virtuous, pozostałe edycje będą dziełem polskiego studia QLOC; oczywiście nad procesem produkcji czuwają autorzy oryginału, czyli zespół From Software.