autor: Dorota Drużko
Prace nad L.A. Noire prawie ukończone?
Przeglądając oferty pracy studia Team Bondi możemy wywnioskować, że jego powstająca od prawie dwóch lat detektywistyczna gra akcji jest już niemal ukończona. Obecnie deweloper poszukuje głównego animatora, animatora oraz twórcy modeli postaci, którzy zajęliby się przygotowaniem cut-scenek zarówno filmowych jak i tych opartych na silniku gry do finalnej wersji L.A. Noire.
Przeglądając oferty pracy studia Team Bondi możemy wywnioskować, że jego powstająca od prawie dwóch lat detektywistyczna gra akcji jest już niemal ukończona. Obecnie deweloper poszukuje głównego animatora, animatora oraz twórcy modeli postaci, którzy zajęliby się przygotowaniem cut-scenek zarówno filmowych jak i tych opartych na silniku gry do finalnej wersji L.A. Noire. Pozostaje więc tylko czekać na ogłoszenie premiery oraz dokładne potwierdzenie platform, na których gra się ukaże. Jak pamiętamy pierwotnie zapowiadana była jako exclusive dla PS3, później jednak pojawiły się informacje wskazujące także na powstanie wersji przeznaczonej na Xboxa 360.
Akcja L.A. Noire toczy się w tytułowym, podobno wiernie odwzorowanym Los Angeles z lat czterdziestych ubiegłego wieku. Trzeba jednak pamiętać, że ówczesne Miasto Aniołów znacznie różni się od tego, które znamy obecnie - nie uświadczymy tu dróg szybkiego ruchu, w klubach dominuje jazz, korupcja i narkotyki są na porządku dziennym, a w powietrzu wciąż czuć powojenną atmosferę. Przejmiemy kontrolę nad poczynaniami detektywa, który musi rozwikłać serię makabrycznych morderstw. Przy tym twórcy zapewniają, że otrzymamy ogromną swobodę działania, a rozgrywka zostanie przedstawiona w konwencji filmu noir.