Pożeraj bizony w darmowym Kevin Costner’s Tatanka Hunting Simulator 2013
Biorący udział w Global Game Jam deweloperzy mieli 48 godzin na opracowanie nowych gier. Jednym z najciekawszych owoców tej imprezy jest Kevin Costner’s Tatanka Hunting Simulator 2013, czyli produkcja polskiego studia Acid Wizard, w której jako tytułowy aktor zajmujemy się pożeraniem serc bizonów.
Kilka dni temu w przeglądzie gier darmowych wspominałem o Surgeon Simulator 2013, czyli jednej z najlepszych produkcji, która powstała w tracie trwające 48 godzin akcji Global Game Jam. Ten tytuł nie był jednak jedyną gwiazdą imprezy. Równie wielką perełką okazało się Kevin Costner’s Tatanka Hunting Simulator 2013, którąe opracowało warszawskie studio Acid Wizard.
Gracze obejmują kontrolę nad demonicznym wcieleniem Kevina Costnera, którego jedynym pragnieniem jest pożeranie serc bizonów. Zasady zabawy są proste - nasz bohater wyskakuje z olbrzymiej procy, a następnie wpada w środek pędzącego stada i rozpoczyna ucztę. Kontakt z ziemią jest dla niego śmiertelny, więc po przeżuciu serca musimy celnie przeskoczyć na kolejne zwierze. Rozgrywka polega więc na zgromadzeniu jak największej ilości serc i przebyciu jak najdłuższego dystansu.
Osiąganie coraz wyższych wyników ułatwia system ulepszania Costnera. Za pożarte serca możemy kupić m.in. umiejętność dalszych skoków, większą kontrolę nad postacią w powietrzu czy tzw. tyłek z żelaza, który pozwala na jednokrotne odbicie się od ziemi. Wszystko w sumie składa się na bardzo prostą, ale jednocześnie niedorzecznie zabawna grę, która potrafi zapewnić sporo zabawy.
Acid Wizard Studio pracuje obecnie nad swoim pierwszy komercyjnym projektem zatytułowanym Darkwood. Ma to być gra akcji z otwartym światem, w której akcję obserwować z kamery umieszczonej wysoko nad głową bohatera. W trakcie dnia gracz wyruszy na eksplorowanie tajemniczego lasu, a na noc powróci do domu, aby odpierać ataki potworów.
Darkwood zaoferuje rozbudowany system rzemiosła pozwalający na tworzenie nowych przedmiotów ze znalezionych w trakcie wypraw surowców. Pojawi się też opcja zakładania pułapek. Gra zmierza na pecety. Nie znamy jeszcze planowanej premiery.
Projekt zapowiada się intrygująco, więc polecamy śledzenie bloga autorów.