Powstaną nowe odsłony Test Drive. Marka zakupiona przez Bigben Interactive
Seria Test Drive ma nowego właściciela. Po trzech latach od upadku Eden Games marka została zakupiona przez firmę Bigben Interactive. Nowi właściciele z miejsca zapowiedzieli wydanie kolejnych odsłon niegdyś kultowego cyklu.
Seria Test Drive, swego czasu bardzo popularna, po premierze ostatniej, dość średniej odsłony zdążyła popaść w zapomnienie. Po upadku studia Eden Games ostatni raz o tym cyklu słyszeliśmy w 2013 roku, kiedy to firma Atari wystawiła na sprzedaż posiadane przez nią licencje, w tym właśnie Test Drive. Dopiero dziś dowiedzieliśmy się o planach wskrzeszenia tego stareńkiego cyklu przez firmę Bigben Interactive, znanego fanom gier samochodowych z serii WRC, które zakupiło markę i planuje wydanie nowych odsłon (przy czym Atari zachowało prawo do sprzedaży poprzednich części). W udostępnionym oświadczeniu prasowym dyrektor generalny Alain Falc zapewnił, że zespół zdaje sobie sprawę ze statusu Test Drive i wykazuje ogromny entuzjazm w kwestii rozwoju serii. Dodał też, że samo Test Drive Unlimited 2 (2012) sprzedało się w 1,8 miliona kopii, co w zestawieniu z danymi SteamSpy (donoszącymi o 400 tysiącach zakupionych egzemplarzy) zdaje się wskazywać, że tytuł cieszył się szczególną popularnością na konsolach.