Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 czerwca 2007, 08:12

Poprawka łatająca polską wersję gry Gothic 3 jest już dostępna

Najnowsza poprawka do gry Gothic 3, o której przedwczoraj wspomnieliśmy na łamach naszego serwisu, jest już dostępna w wersji 1.3.1. Do tej pory z łatki mogli korzystać niemieccy użytkownicy programu. Teraz przyszedł czas na pozostałe edycje, w tym polską.

Najnowsza poprawka do gry Gothic 3, o której przedwczoraj wspomnieliśmy na łamach naszego serwisu, jest już dostępna w wersji 1.3.1. Do tej pory z łatki mogli korzystać niemieccy użytkownicy programu. Teraz przyszedł czas na pozostałe edycje, w tym polską.

Poprawka łatająca polską wersję gry Gothic 3 jest już dostępna - ilustracja #1

Powstanie łaty zawdzięczamy fanom serii Gothic, którzy otrzymali dostęp do kodu źródłowego gry od pracowników firmy JoWooD Productions Software AG. W sumie wyeliminowano ponad sto błędów, związanych głównie z uszkodzonymi zadaniami. Ponadto naprawiono kwestię niedziałających umiejętności – w trakcie zmagań można już się ich bez problemu nauczyć.

Użytkownicy polskiej edycji gry mogą w tym miejscu podziękować kilku rodakom, aktywnie udzielającym się na forum wspomnianego wyżej koncernu. To właśnie dzięki temu, że wcześniej zasygnalizowali oni problemy w działaniu poprzedniej łatki, autorzy poprawki przystosowali ją również do rodzimej wersji programu.

Aby móc cieszyć się odrobaczoną wersją trzeciej odsłony cyklu Gothic, należy pobrać najnowszą łatkę (3 MB), np. za pośrednictwem naszych serwerów FTP. Proszę pamiętać, że program nie usuwa błędów wyeliminowanych w oficjalnych poprawkach, dlatego przed instalacją należy wgrać patch oznaczony liczbą 1.12.

Poprawka łatająca polską wersję gry Gothic 3 jest już dostępna - ilustracja #2
Poprawka łatająca polską wersję gry Gothic 3 jest już dostępna - ilustracja #3

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej