autor: Fajek
Poprawa wydajności w Tribes 2
W dniu jutrzejszym Dynamix i Sierra udostępnią najnowszy patch do gry Tribes 2. Tym razem poprawka ma wpłynąć w diametralny sposób na prędkość działania samej gry na wszystkich systemach. Ma również poprawić wydajność na kartach z układem Voodoo 3.
W dniu jutrzejszym Dynamix i Sierra udostępnią najnowszy patch do gry Tribes 2. Tym razem poprawka ma wpłynąć w diametralny sposób na prędkość działania samej gry na wszystkich systemach. Ma również poprawić wydajność na kartach z układem Voodoo 3.
Patch ten będzie odpowiedzią producenta Tribes 2, firmy Dynamix na masę zastrzeżeń zgłaszanych przez graczy co do prędkości z jaką działa gra. Główną przyczyną powolnego działania są ogromne przestrzenie jakie znajdziemy w grze. Dodatkowym problemem jest charakter samej gry. Ponieważ jest to rozgrywka multiplayer w której udział może wziąć aż 64 zawodników (w niektórych przypadkach nawet 256!) obciążenie komputerów związane z wyświetleniem tak dużej liczby poruszających się obiektów jest ogromne. W najnowszej poprawce główny nacisk został położony na wyżej wymienione problemy.