Polski symulator UBOAT wprowadzi nowe typy okrętów podwodnych
UBOAT warszawskiego studia zaoferuje na premierę więcej niż jeden typ okrętów, a kolejne mają pojawić się w ramach DLC.
Warszawski zespół Deep Water Studio ma wieści dla miłośników okrętów podwodnych. Twórcy UBOAT-a ujawnili zawartość, która pojawi się w grze po jej wyjściu z wczesnego dostępu. Szczegóły zdradzono we wpisie na karcie produkcji na Steamie.
Polski symulator miał opuścić Steam Early Access w zeszłym roku, ale obecnie deweloperzy celują w premierę w tym roku (choć sporo wskazuje na to, że mogą się nie wyrobić i w tym terminie). Niejako na pocieszenie twórcy w czerwcu podzielili się informacjami na temat pełnej wersji gry, aczkolwiek nie wspomniano wtedy zbyt dużo o nowej zawartości. O tej więcej powiedziano dopiero w najnowszym komunikacie dewelopera.
Poza ponownymi wzmiankami o szlifowaniu gry przed debiutem wersji 1.0 potwierdzono, że na premierę UBOAT wreszcie pozwoli dowodzić nowymi rodzajami okrętów podwodnych.
- Obecnie gracze mają dostęp tylko do modeli typu VIIC, ale przez całe lato twórcy pracowali nad dodaniem wariantów IIA, IID. VIIB, VIIC oraz VIIC/41, które mają trafić do gry na premierę.
- W planach są też okręty typów IX oraz XXI, ale te zostaną wprowadzone do tytułu raczej w ramach DLC.
- Jedyny problem jest taki, że wymagało to od studia przerobienia sporej części kodu gry. W efekcie fanowskie modyfikacje z wczesnego dostępu UBOAT-a będą niekompatybilne z wersją 1.0, dopóki nie zostaną zaktualizowane.
Poza tym w następnej aktualizacji UBOAT otrzyma osiągnięcia na Steamie. Deweloper potwierdził też dodanie obsługi technologii FidelityFX Super Resolution 2.0 (odpowiednika DLSS Nvidii). Ponadto zespół zapewnił, że ma jeszcze sporo wieści do przekazania w ramach kolejnych dzienników dewelopera.
Niestety, twórcy nadal nie mają pewności, kiedy uda im się skończyć prace nad aktualizacją. Nadal też czekamy na wieści na temat terminu premiery na konsoli Nintendo Switch.