Polski survival Odludzie na nowych screenach
Polskie studio VeCube wypuściło nowe screeny z projektu Odludzie, czyli gry survivalowej, której akcja toczy się w Bieszczadach.
W listopadzie zeszłego roku ukazał się pierwszy zwiastun gry Odludzie, czyli survivalu zabierającego graczy do podkarpackich lasów. Potem o projekcie było jednak dosyć cicho. Teraz autorzy przerwali wielomiesięczną ciszę, udostępniając zestaw nowych screenów oraz dzieląc się informacjami odnośnie przebiegu prac.
Twórcy tłumaczą, że z powodów budżetowych zespół VeCube nie mógł się w ostatnim czasie skupiać wyłącznie na produkcji gry. Prace mimo to nadal trwają, tyle że wolniej. Wkrótce ukończona zostanie anglojęzyczna wersja oficjalnej strony i wtedy powinniśmy otrzymać nowy zwiastun.
Przypomnijmy, że gra zmierza na pecety oraz konsole PlayStation 4 oraz Xbox One. Na oficjalnej stronie jako wstępna data premiery widnieje jesień tego roku, ale w świetle najnowszych doniesień dotrzymanie tego terminu nie wydaje się prawdopodobne.
Gra ma zaoferować klasyczną survivalową rozgrywkę. Tym razem, zamiast typowych dla tego typu produkcji egzotycznych lokacji, walczyć o przetrwanie będziemy w polskich Bieszczadach. Konieczne ma być zdobywanie pożywienia, zbieranie surowców, konstruowanie przedmiotów i walka z dzikimi zwierzętami.
Autorzy obiecują, że poza czysto survivalową rozgrywką w grze nie zabraknie również fabuły, a podejmowane w trakcie zabawy decyzje doprowadzą kampanię do jednego z dwóch zakończeń.
Odludzie powstaje na bazie silnika Unreal Engine 4. Rozgrywce towarzyszyć będzie ścieżka dźwiękowa skomponowana przez Michała Ratkowskiego, czyli autora soundtracków do gier 60 Seconds! oraz UBOAT.