Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 lutego 2002, 09:42

Polski sukces Harry Potter i Kamień Filozoficzny

Harry Potter and the Sorcerer’s Stone (pol. Harry Potter i Kamień Filozoficzny) bije rekordy popularności nie tylko na zachodzie, w Europie i Stanach Zjednoczonych ale również i w naszym kraju. Firma IM Group poinformowała, że 7 lutego 2002 roku została nagrodzona Asem Empiku – nagrodą dla wydawcy najlepiej sprzedającego się produktu w kategorii Multimedia-Rozrywka. Tym produktem jest oczywiście Harry Potter i Kamień Filozoficzny.

Harry Potter and the Sorcerer’s Stone (pol. Harry Potter i Kamień Filozoficzny) bije rekordy popularności nie tylko na zachodzie, w Europie i Stanach Zjednoczonych ale również i w naszym kraju. Firma IM Group poinformowała, że 7 lutego 2002 roku została nagrodzona Asem Empiku – nagrodą dla wydawcy najlepiej sprzedającego się produktu w kategorii Multimedia-Rozrywka. Tym produktem jest oczywiście Harry Potter i Kamień Filozoficzny.

Harry Potter i Kamień Filozoficzny od dnia swej premiery, tj. 17 listopada 2001, do 24 grudnia sprzedał się w ponad 45 tysiącach egzemplarzy, z czego znaczna część właśnie w sieci Empik.

Nie pozostaje nic innego jak tylko pogratulować.

Zapraszam do zapoznania się z recenzją i obszernym poradnikiem zamieszczonymi na łamach naszego serwisu.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej