Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 marca 2025, 12:27

autor: Adrian Werner

Polacy pracują nad city builderem w stylu Cities: Skylines, ale w klimacie RDR 2. W Wild West Pioneers „liczy się każdy osadnik”

Zapowiedziano Wild West Pioneers, czyli city buildera, którego akcja toczyć się będzie na Dzikim Zachodzie. Projekt tworzy rodzime EmpireCraft Studios.

Źródło fot. Toplitz Productions.
i

Polskie studio EmpireCraft i firma Toplitz Productions zapowiedziały strategię Wild West Pioneers.

  1. Produkcja zmierza wyłącznie na PC.
  2. Tytuł sprzedawany będzie na Steamie i zadebiutuje w tym roku we wczesnym dostępie.
  3. Early access ma potrwać około roku.
  4. Produkcja zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.

Wild West Pioneers będzie strategią typu city builder, w której zajmiemy się budową miast na Dzikim Zachodzie. Konieczne ma być stawianie różnorodnych budynków oraz dbanie o mieszkańców i ekonomię. Nie będziemy ograniczeni tylko do jednej metropolii. Z czasem będziemy mogli wysłać osadników na niezbadane tereny i tworzyć kolejne osady oraz placówki handlowe.

  1. Każda postać, którą się zaopiekujemy ma mieć unikalne potrzeby i wymagania, a na poziom zadowolenia wpłyną takie elementy, jak dostępność pracy czy normy sanitarne.
  2. Zadowoleni mieszkańcy zwiększą naszą reputację, pozwalając przyciągnąć do miasta nowych osadników.
  3. Na rozgrywkę ma mocno wpływać cykl dnia i nocy.

Odpowiedzialne za Wild West Pioneers EmpireCraft Studios to nowy zespół. Założyli go deweloperzy, którzy wcześniej pracowali nad Aztecs: The Last Sun, które również ukaże się w tym roku, także pod szyldem Toplitz Productions.

  1. Wild West Pioneers na Steamie

Źródło fot. Toplitz Productions.

Źródło fot. Toplitz Productions.

Źródło fot. Toplitz Productions.

Źródło fot. Toplitz Productions.

Źródło fot. Toplitz Productions.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej