autor: Daniel Kazek
Pół miliona hydraulików w Stanach Zjednoczonych
Hydraulika Mario wszyscy znają i w przeważającej ilości uwielbiają. Szczególnie Japończycy, którzy pod koniec maja wzięli szturmem sklepy, opuszczając je z kopiami New Super Mario Bros. O gorączce można także mówić w Stanach Zjednoczonych, choć już rzecz jasna w mniejszej skali.
Hydraulika Mario wszyscy znają i w przeważającej ilości uwielbiają. Szczególnie Japończycy, którzy pod koniec maja wzięli szturmem sklepy, opuszczając je z kopiami New Super Mario Bros. O gorączce można także mówić w Stanach Zjednoczonych, choć już rzecz jasna w mniejszej skali.
Wczoraj koncern Nintendo poinformował, że amerykańska wersja programu, która na tamtejszym rynku zadebiutowała dziesięć dni wcześniej (15 maja) od edycji japońskiej, znalazła już ponad pół miliona nabywców. Według udostępnionych danych, jest to dokładnie dwadzieścia pudełek z grą znikających w ciągu minuty. Same za siebie mówią zresztą notowania najlepiej sprzedających się programów rozrywkowych na konsole w Stanach Zjednoczonych, w których New Super Mario Bros. dzierży palmę pierwszeństwa.
Zainteresowanie tytułem nie słabnie w Kraju Kwitnącej Wiśni. Opracowany przez kompanię Media Create ranking, jasno wskazuje, że nowe przygody wąsatego bohatera są najczęstszym wyborem Japończyków. W ostatnich dniach zakupi oni ponad dwieście tysięcy sztuk programu, tym samym otaczając opieką już prawie 1.7 miliona egzemplarzy od chwili premiery.
Więcej informacji o New Super Mario Bros. jak zawsze na łamach naszego serwisu.