Po prawie pół roku czekania NFS Unbound ma jedno zupełnie nowe auto, ale trzeba za nie dopłacić 50 zł
Do Need for Speed Unbound trafiła kolejna duża aktualizacja (Vol. 6), pierwsza od października. Powraca w niej marka Audi, reprezentowana przez trzy modele – dwa powracające z poprzednich NFS-ów i jeden zupełnie nowy. Niestety, trzeba za niego dopłacić.
Studio Criterion Games nie kazało nam długo czekać, aż zacznie dodawać do Need for Speed Unbound nowości zapowiedziane wraz z „mapą drogową”, którą zobaczyliśmy w ubiegłym tygodniu. Dziś gra otrzymała dużą aktualizację Volume 6 (pierwszą od października). Jej najważniejszą częścią są trzy samochody nieobecnej dotąd marki Audi:
- Audi S5 Sportback (2017)
- Audi R8 Coupe (2019)
- Audi RS 6 Avant (2020)
Pierwsze dwa pojazdy pojawiły się wcześniej w NFS Heat i odblokujemy je za darmo, w toku osiągania kolejnych rang Przepustki do prędkości (ang. Speed Pass). Z kolei RS 6 Avant stanowi nowość w serii i wymaga dopłaty w wysokości 49,90 zł – tyle kosztuje przepustka w wersji Premium.
Kupując ją, dostaniecie również szansę odblokowania unikalnie zmodyfikowanych wariantów wszystkich trzech samochodów wymienionych powyżej, np. Audi R8 nawiązującego do maszyny Dariusa z NFS Carbon albo RS 6 inspirowanego rajdową legendą z lat 80. (na powyższym screenie). Są to nagrody w ramach progresji płatnego Speed Passa. W zamian za jego wprowadzenie zrezygnowano jednak z form DLC oferowanych do tej pory.
Wszystkie ważne atrakcje aktualizacji Vol. 6 do NFS Unbound na jednym obrazku.Źródło: Electronic Arts.
Drugą istotną nowością w aktualizacji Vol. 6 jest „szybki” tryb PvP, dostępny z poziomu garażu w module Lakeshore Online – już nie trzeba wyjeżdżać w otwarty świat, by pościgać się z innymi graczami. Dodano do tego zmieniane co tydzień playlisty, przeznaczone dla określonych samochodów (np. „legendy NFS”). Ponadto wprowadzono system rang, pozwalających graczom chwalić się „statusem”.
Warto jeszcze wspomnieć, że samochody Audi zostały wyposażone w specjalny model jazdy, odznaczający się „bardziej stopniową utratą przyczepności”, by wchodzenie w drift następowało „bardziej gładko i przewidywalnie”. Więcej informacji o aktualizacji i pełną listę zmian znajdziecie tutaj i tutaj.