Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 września 2020, 12:24

autor: Adrian Werner

PlayWay tworzy miks Sid Meier's Pirates! i Skull & Bones

Studio RockGame i firma PlayWay zapowiedziały Pirate Commander, czyli sandboksową grę, która pozwoli wcielić się w kapitana statku pirackiego.

PlayWay tworzy miks Sid Meiers Pirates! i Skull & Bones - ilustracja #1
Na razie nie wiemy, kiedy gra trafi do sprzedaży.

Warszawskie studio RockGame zapowiedziało projekt Pirate Commander. Gra opisywana jest jako survivalowy sandboks, w którym pokierujemy statkiem piratów. Produkcja zmierza wyłącznie na PC i zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.

Na razie nie podano planowanej daty premiery. Ograniczono się do stwierdzenia, że gra zadebiutuje wkrótce. Wydawcą projektu będzie firma PlayWay.

Akcja gry toczyć się ma w świecie o otwartej strukturze. Podczas podróży otrzymamy pełną kontrolę nad każdym elementem statku. Nasze polecenia mają być realizowane przez podwładnych, o których trzeba będzie odpowiednio zadbać. Obejmie to nie tylko dostarczanie jedzenia, wody i lekarstw. Konieczne okaże się również pilnowanie ich stanu psychicznego i morale.

Podczas zabawy będziemy mogli ulepszać statek, jego wyposażenie oraz ekwipunek załogi. Działami mamy celować ręcznie, co powinno uczynić starcia bardziej interesującymi.

  1. Oficjalna strona studia RockGame

Warto na koniec wspomnieć, że karta Pirate Commander pojawiła się już w serwisie Steam, dzięki czemu poznaliśmy wymagania sprzętowe gry.

Minimalne wymagania sprzętowe Pirate Commander na PC:

  1. Procesor: Intel Core i3 3.0 GHz
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 960
  4. DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 12 GB
  6. System operacyjny: Windows 10

Zalecane wymagania sprzętowe Pirate Commander na PC:

  1. Procesor: Intel Core i5 3.4 GHz
  2. Pamięć RAM: 16 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 980
  4. DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 12 GB
  6. System operacyjny: Windows 10

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej