autor: Amadeusz Cyganek
Play podnosi ceny abonamentów. W zamian większe pakiety internetu
Rodzimy operator komórkowy Play szykuje zmiany w swoim cenniku abonamentowym. Opłaty za poszczególne plany taryfowe wzrosną, ale w zamian za to otrzymamy większe paczki internetu mobilnego.
Jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych – Play – wprowadził zmiany w swojej ofercie abonamentowej. Zwiększeniu uległy ceny praktycznie każdego miesięcznego planu taryfowego – kwoty wzrosły o 5 lub 10 złotych w zależności od wybranego abonamentu. Poniżej znajdziecie pełen wykaz podwyżek:
Plan „S”
- Solo – 35 złotych (wcześniej: 30 złotych)
- Duet – 30 złotych (wcześniej: 25 złotych)
- Rodzina – 25 złotych (wcześniej: 20 złotych)
Plan „M”
- Solo – 55 złotych (wcześniej: 50 złotych)
- Duet – 45 złotych (wcześniej: 40 złotych)
- Rodzina – 40 złotych (wcześniej: 35 złotych)
Plan „L”
- Solo – 70 złotych (wcześniej: 60 złotych)
- Duet – 55 złotych (wcześniej: 45 złotych)
- Rodzina – 45 złotych (wcześniej: 40 złotych)
Wraz z podwyżkami Play zdecydował się także na zwiększenie paczek internetu mobilnego, przypisanych do konkretnych taryf. Decydując się na wybranie jednego z abonamentów z planu „S”, otrzymamy 7 zamiast 5 GB internetu, w przypadku planu „M” to 20 GB (zamiast dotychczasowych 10 GB), a abonenci planu „L” dostaną pakiet o wielkości 35 GB (wcześniej – 30 GB).
Dodatkowo Play wprowadza do swojej oferty nowy wariant umowy długoterminowej o nazwie Homebox. W ramach tej usługi abonent może korzystać z 35 GB internetu w pełnej prędkości, jednocześnie otrzymując drugą kartę SIM do wykorzystania w innym urządzeniu, oferującą 150 GB dostępu do internetu bez ograniczeń. Ponadto w ofercie znajduje się 6-miesięczny dostęp do telewizji Play NOW, a także nielimitowane połączenia, SMS-y i MMS-y w kraju i Unii Europejskiej.
Oferta „Homebox” będzie dostępna od jutra, tj. 7 czerwca, a jej koszt wynosi:
- Dla wariantu „Solo” – 75 złotych;
- Dla wariantu „Duet’ – 60 złotych;
- Dla wariantu „Rodzina” – 50 złotych.
Warto wspomnieć, że w promocję nowego abonamentu zaangażowany jest Krzysztof Piątek – piłkarz reprezentacji Polski i włoskiego klubu AC Milan.