Pierwszy epizod do Half-Life 2 stał się nieco łatwiejszy
Obserwując statystyki zbierane przez firmę Valve Corporation, można stwierdzić, że gra Half-Life 2: Episode One do łatwych nie należy (tylko 31.4% użytkowników ukończyło ją w ciągu ostatniego miesiąca). Do podobnych wniosków doszli najwyraźniej twórcy wspomnianego wyżej rozszerzenia, gdyż postanowili dokonać małej korekty poziomu trudności w jednym z etapów programu.
Obserwując statystyki zbierane przez firmę Valve Corporation, można stwierdzić, że gra Half-Life 2: Episode One do łatwych nie należy (tylko 31.4% użytkowników ukończyło ją w ciągu ostatniego miesiąca). Do podobnych wniosków doszli najwyraźniej twórcy wspomnianego wyżej rozszerzenia, gdyż postanowili dokonać małej korekty poziomu trudności w jednym z etapów programu.
Zdaniem twórców gry, końcowe sceny etapu Lowlife okazały się zbyt trudne.
Każdy, kto miał kontakt z ostatnim produktem firmy Valve Corporation,z pewnością pamięta potyczkę z hordą nieumarłych w tunelach znajdujących się pod miastem City 17 (chodzi o końcowe sceny w etapie Lowlife). Autorzy postanowili ułatwić karkołomny bieg do windy poprzez zwiększenie liczby apteczek, wybuchowych beczek oraz amunicji do strzelby. Zmniejszono ponadto liczbę wrogów, którzy nieustannie pojawiają się w skąpanych w mroku podziemiach.
Poprawka ładuje się automatycznie po uruchomieniu klienta Steam, co oznacza, że implementuje się niezależnie od upodobań grającego. Pomysł niezbyt udany, gdyż z pewnością znajdą się tacy użytkownicy, którym ułatwienie rozgrywki nie przypadnie do gustu.
Dowiedz się więcej na temat Half-Life 2: Episode One:
- Informacje encyklopedyczne
- Recenzja gry
- Poradnik do gry
- Zwiastun filmowy #1
- Zwiastun filmowy #2
- Zwiastun filmowy #3
- Zwiastun filmowy #4
- Zwiastun filmowy #5
- Zwiastun filmowy #6
- Galeria obrazków