Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 lipca 2006, 08:10

Pierwsze screenshoty z UFO: Afterlight

W ostatnich miesiącach firma Altar Interactive opublikowała sporo obrazków z najnowszego odcinka cyklu UFO, zatytułowanego Afterlight. Były to jednak grafiki niewiele mówiące na temat tego, jak program będzie się ostatecznie prezentować w akcji. Dziś możemy przyjrzeć się pierwszym, oficjalnym screenshotom, które pojawiły się na oficjalnej stronie gry.

W ostatnich miesiącach firma Altar Interactive opublikowała sporo obrazków z najnowszego odcinka cyklu UFO, zatytułowanego Afterlight. Były to jednak grafiki niewiele mówiące na temat tego, jak program będzie się ostatecznie prezentować w akcji. Dziś możemy przyjrzeć się pierwszym, oficjalnym screenshotom, które pojawiły się na oficjalnej stronie gry.

Pierwsze screenshoty z UFO: Afterlight - ilustracja #1

Akcja gry UFO: Afterlight toczy się niedługo po wydarzeniach opisanych w UFO: Aftershock i ma miejsce na Marsie, gdzie ludzie przy niemałej pomocy Reticulantów stworzyli bazę. Jest to praktycznie samowystarczalna konstrukcja, która gwarantuje przetrwanie kolonistów w obcym środowisku. Mieszkańcy bazy odkryli na planecie pozostałości po tajemniczej, wysokorozwiniętej cywilizacji i powodowani dążeniem do zdobycia większej wiedzy, zaczęli prace wykopaliskowe w pobliżu znaleziska. Jak się później okazało, był to duży błąd, gdyż uruchomił się starożytni mechanizm obronny, w postaci setek robotów bojowych. Został on tak zaprogramowany przez obcych, by anihilował każdą nieznaną rasę jaka pojawi się na Marsie. Nad kolonistami zawisła groźba zagłady, a jak się później okaże, roboty to jeszcze nie najgorsze co im zagraża. Większe niebezpieczeństwo zmierza do nich przez hiperprzestrzenne bramy kosmiczne...

Pierwsze screenshoty z UFO: Afterlight - ilustracja #2
Pierwsze screenshoty z UFO: Afterlight - ilustracja #3
Pierwsze screenshoty z UFO: Afterlight - ilustracja #4

Wszystkie zaprezentowane wyżej obrazki, jak również osiem innych można zobaczyć w naszej galerii.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej