Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 kwietnia 2007, 12:26

Pierwsze informacje o polskiej premierze gry Enemy Territory: Quake Wars

Wiemy już, kto zajmie się wydaniem gry Enemy Territory: Quake Wars w Polsce. Oficjalnym dystrybutorem produktu studia Splash Damage będzie firma Cenega, która przy okazji tej pierwszoosobowej strzelaniny zainauguruje współpracę z koncernem Activision.

Wiemy już, kto zajmie się wydaniem gry Enemy Territory: Quake Wars w Polsce. Oficjalnym dystrybutorem produktu studia Splash Damage będzie firma Cenega, która przy okazji tej pierwszoosobowej strzelaniny zainauguruje współpracę z koncernem Activision.

„Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z tak renomowanym wydawcą, jakim jest Activision” – powiedział dyrektor generalny firmy Cenega Poland, Piotr Jabłoński. – „Doskonała gra FPP, jaką niewątpliwie będzie Enemy Territory: Quake Wars doskonale nadaje się na tytuł inaugurujący współpracę obu firm.”

 

Pierwsze informacje o polskiej premierze gry Enemy Territory: Quake Wars - ilustracja #1

W chwili obecnej nie wiemy dokładnie, kiedy Enemy Territory: Quake Wars trafi do sklepów. Pewne jest jedynie to, że produkt zostanie w całości zlokalizowany, a to oznacza, że oprócz napisów dystrybutor przygotuje również dialogi. Więcej szczegółów dotyczących premiery gry na naszym rynku, Cenega ujawni w niedalekiej przyszłości.

Enemy Territory: Quake Wars to pierwszoosobowa strzelanina, która koncentruje się na zmaganiach w trybie wieloosobowym i pod wieloma względami przypomina produkty z cyklu Battlefield. Gra opowiada o konflikcie pomiędzy bezlitosną armią Stroggów (znaną z serii Quake), a Ziemianami. W zależności od wyboru frakcji, do wyboru będą różne środki zagłady, a także różniący się niemal pod każdym względem żołnierze. Program przygotowywany jest przez studio Splash Damage (twórców poprzedniej odsłony cyklu Enemy Territory) pod czujnym okiem id Software.

Więcej informacji na temat gry znajdziesz na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej