Pierwsza łata do gry Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium już w produkcji
Po opublikowaniu oficjalnej wersji demonstracyjnej gry Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium, fani słynnego cyklu podzielili się z autorami cennymi uwagi na temat programu, a także wskazali pierwsze zauważone przez nich błędy. Jedna z najczęściej pojawiających się sugestii dotyczyła zaproponowanego przez Electronic Arts sterowania, które nie spodobało się weteranom poprzednich odcinków.
Po opublikowaniu oficjalnej wersji demonstracyjnej gry Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium, fani słynnego cyklu podzielili się z autorami cennymi uwagi na temat programu, a także wskazali pierwsze zauważone przez nich błędy. Jedna z najczęściej pojawiających się sugestii dotyczyła zaproponowanego przez Electronic Arts sterowania, które nie spodobało się weteranom poprzednich odcinków RTS-owego serialu.
Co nie tak jest ze sterowaniem? Chodzi o prawy przycisk myszy, który w grze używany jest do wydawania rozkazów jednostkom. W poprzednich odsłonach cyklu komendy te obsługiwane były za pomocą lewego przycisku i właśnie powrotu do klasycznego rozwiązania pragnęliby fani. Firma Electronic Arts zareagowała na te prośby i oznajmiła, że problem zostanie przedyskutowany. Opcję alternatywnego sterowania zobaczymy być może już w pierwszej łatce, która zadebiutuje w Internecie równo z premierą gry. Patch przyniesie najprawdopodobniej także inne poprawki, ale szczegóły na ten temat nie są jeszcze znane.
Przypominamy, że wersję demonstracyjną gry Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium można pobrać za pośrednictwem naszego serwisu.