Pełne wymagania sprzętowe Supreme Commander 2
Od amerykańskiej premiery Supreme Commander 2 dzieli nas już raptem kilkanaście dni. Nie dziwi zatem wysyp nowych informacji o najnowszej strategii autorstwa Chrisa Taylora.
Od amerykańskiej premiery Supreme Commander 2 dzieli nas już raptem kilkanaście dni. Nie dziwi zatem wysyp nowych informacji o najnowszej strategii autorstwa Chrisa Taylora.
Na oficjalnym blogu pojawił się wpis, w którym Chris Taylor opowiada o zmianach mechaniki gry wprowadzanych w późnych stadiach procesu produkcyjnego, w tym o usprawnieniach interfejsu wersji na Xboksa 360. Oddzielna sekcja poświęcona jest sposobowi opowiadania fabuły. Wielokrotnie podkreślano, że w przeciwieństwie do poprzednika, w Supreme Commander 2 olbrzymią rolę odegra ciekawy scenariusz. W poprzedniej części wszystkie elementy fabularne przedstawiane były między misjami. Natomiast w kontynuacji raczeni będziemy scenkami przerywnikowymi także w trakcie samych potyczek.
Ponadto, oficjalne konto na serwisie Facebook wzbogaciło się o dziesięć nowych screenów. Zespół Gas Powered Games ujawnił również, jakiego kalibru sprzęt potrzebny będzie, by cieszyć się pecetową wersją Supreme Commander 2.
Minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor: 2.6 GHz
- Pamięć RAM: 1 GB
- Karta grafiki: z 256 MB pamięci, kompatybilna z DirectX 9 i posiadająca wsparcie dla Pixel Shadera 3.0
- Miejsce na dysku: 4-5 GB
- System operacyjny: Windows XP/Vista/7
Zalecane wymagania sprzętowe:
- Procesor: Dwurdzeniowy 3.0 GHz lub lepszy
- Pamięć RAM: 2 GB
- Karta grafiki: Radeon X1800 lub analogiczny GeForce, z 256 MB pamięci i wsparciem dla Pixel Shadera 3.0
- Miejsce na dysku: 4-5 GB
- System operacyjny: Windows XP/Vista/7
Amerykańska premiera pecetowej wersji Supreme Commander 2 nastąpi już 2 marca. Na premierę edycji konsolowej posiadacze Xboksa 360 poczekać będą musieli dodatkowe dwa tygodnie.