Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 lutego 2010, 09:58

autor: Adrian Werner

Pełne wymagania sprzętowe Supreme Commander 2

Od amerykańskiej premiery Supreme Commander 2 dzieli nas już raptem kilkanaście dni. Nie dziwi zatem wysyp nowych informacji o najnowszej strategii autorstwa Chrisa Taylora.

Od amerykańskiej premiery Supreme Commander 2 dzieli nas już raptem kilkanaście dni. Nie dziwi zatem wysyp nowych informacji o najnowszej strategii autorstwa Chrisa Taylora.

Pełne wymagania sprzętowe Supreme Commander 2 - ilustracja #1

Na oficjalnym blogu pojawił się wpis, w którym Chris Taylor opowiada o zmianach mechaniki gry wprowadzanych w późnych stadiach procesu produkcyjnego, w tym o usprawnieniach interfejsu wersji na Xboksa 360. Oddzielna sekcja poświęcona jest sposobowi opowiadania fabuły. Wielokrotnie podkreślano, że w przeciwieństwie do poprzednika, w Supreme Commander 2 olbrzymią rolę odegra ciekawy scenariusz. W poprzedniej części wszystkie elementy fabularne przedstawiane były między misjami. Natomiast w kontynuacji raczeni będziemy scenkami przerywnikowymi także w trakcie samych potyczek.

Ponadto, oficjalne konto na serwisie Facebook wzbogaciło się o dziesięć nowych screenów. Zespół Gas Powered Games ujawnił również, jakiego kalibru sprzęt potrzebny będzie, by cieszyć się pecetową wersją Supreme Commander 2.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • Procesor: 2.6 GHz
  • Pamięć RAM: 1 GB
  • Karta grafiki: z 256 MB pamięci, kompatybilna z DirectX 9 i posiadająca wsparcie dla Pixel Shadera 3.0
  • Miejsce na dysku: 4-5 GB
  • System operacyjny: Windows XP/Vista/7

Zalecane wymagania sprzętowe:

  • Procesor: Dwurdzeniowy 3.0 GHz lub lepszy
  • Pamięć RAM: 2 GB
  • Karta grafiki: Radeon X1800 lub analogiczny GeForce, z 256 MB pamięci i wsparciem dla Pixel Shadera 3.0
  • Miejsce na dysku: 4-5 GB
  • System operacyjny: Windows XP/Vista/7

Amerykańska premiera pecetowej wersji Supreme Commander 2 nastąpi już 2 marca. Na premierę edycji konsolowej posiadacze Xboksa 360 poczekać będą musieli dodatkowe dwa tygodnie.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej