autor: Szymon Liebert
Pecetowy Driver: San Francisco opóźniony
Pecetowa wersja gry Driver: San Francisco zaliczy kilkutygodniowe opóźnienie względem konsol. Nowa data premiery na komputerach to 27 września. Posiadacze blaszaków nie tylko muszą uzbroić się w cierpliwość, ale też nie mogą przetestować produkcji w demie, które trafiło już na Xboksa 360 i PlayStation 3.
Firma Ubisoft opóźniła premierę pecetowej wersji gry Driver: San Francisco. Posiadacze komputerów mogą spodziewać się produkcji brytyjskiego oddziału wydawcy dopiero 27 września, czyli kilkadziesiąt dni po edycji na konsole (Xbox 360, PlayStation 3). To kolejna informacja związana z tą dość ciekawą grą, która nie spodoba się fanom blaszaków.
Do tej pory sądziliśmy, że Driver: San Francisco pojawi się na początku września w trzech wersjach. Tak się jednak nie stanie, o ile potwierdzą się doniesienia serwisu Blue’s News, który informację o opóźnieniu otrzymał bezpośrednio od Ubisoftu. Premiera gry 27 września na Zachodzie oznacza, że Polacy otrzymają ją najprawdopodobniej 30 września.
Wydawca opóźnił także wersję nowego Drivera na komputery Mac. W tym przypadku, nowa data premiery jest jeszcze nieznana.
Wczoraj pisaliśmy o tym, że demo Driver: San Francisco nie pojawi się na pecetach, chociaż trafiło już na konsole. Komputerowa wersja gry będzie zawierała też system zabezpieczeń DRM, wymagający stałego połączenia z Internetem podczas zabawy. Wszystkie te doniesienia składają się na dość negatywny obraz produkcji w oczach pecetowca. Może jednak warto dać jej szansę?
W Driver: San Francisco powracamy do postaci Tannera, policjanta pod przykrywką, który zmaga się z przestępcą Jericho. Bohater zapada w śpiączkę i w swoich majakach otrzymuje nietypową zdolność – może szybować nad miastem i wcielać się w innych kierowców.