Oficjalne dane na temat trybów multiplayer w Grand Theft Auto IV
Jakiś czas temu prezentowaliśmy Wam pierwszą informację na temat dostępnych w grze Grand Theft Auto IV trybów rozgrywki multiplayer. Dzisiaj, dzięki samemu Rockstarowi, który poniższy opis umieścił na oficjalnej stronie internetowej programu, możemy ją rozszerzyć o dokładniejsze dane dotyczące rozgrywek drużynowych i wyścigów. Znajdziemy tam również nowe screenshoty oraz dwa nowe krótkie filmiki: Liberty City Gun Club i Playboy X.
Jakiś czas temu prezentowaliśmy Wam pierwszą informację na temat dostępnych w grze Grand Theft Auto IV trybów rozgrywki multiplayer. Dzisiaj, dzięki samemu Rockstarowi, który poniższy opis umieścił na oficjalnej stronie internetowej programu, możemy ją rozszerzyć o dokładniejsze dane dotyczące rozgrywek drużynowych i wyścigów. Znajdziemy tam również nowe screenshoty oraz dwa nowe krótkie filmiki: Liberty City Gun Club i Playboy X.
Team Deathmatch: jak najbardziej standardowy tryb, w którym należy pokonać przeciwne drużyny. Za każdą udaną egzekucję dany zespół otrzymuje konkretną ilość gotówki. Pełny mecz trwa cztery rundy, a wygrywają go ci, którym uda się zgromadzić najwięcej pieniędzy. W walce będzie mogło wziąć udział od dwóch, do ośmiu teamów.
Team Mafiya Work: Każda z drużyn otrzyma zlecenie ma wykonanie jakiejś pracy. Może to być na przykład eskorta, kradzież samochodów lub ochrona. Na wykonanie każdego zlecenia mamy konkretną ilość czasu. W grze, podobnie, jak w przypadku Team Deathmatch udział może wziąć od dwóch do ośmiu drużyn. Ta z największą ilością gotówki po zakończeniu rozgrywki oczywiście wygrywa.
Team Car Jack City: Tryb polegający na kradzieży wskazanych pojazdów i odwiezieniu ich w miejsce docelowe. Ilość otrzymanej gotówki będzie zależeć zarówno od marki pojazdu, jak i jego stanu technicznego. W niektórych autach znajdziemy również narkotyki. Otrzymamy za nie pięciokrotnie więcej pieniędzy niż zazwyczaj. W rozgrywce weźmie udział od dwóch do ośmiu drużyn. Najbogatsza wygrywa.
Cops n’ Crooks: To tryb przeznaczony jedynie dla dwóch zespołów. Jeden wciela się w policjantów, drugi w przestępców, których zadaniem jest po prostu ucieczka przed stróżami prawa. W podtrybie o nazwie All for One muszą oni także eskortować swojego szefa do samochodu i bezpiecznie uciec pościgowi. W One for All zadaniem przestępców będzie zbiórka przy konkretnym aucie i następnie ucieczka nim przed ścigającymi ich policjantami. W pojeździe zmieszczą się jedynie cztery osoby.
Turf War: Odmiana typowego trybu polegającego na zajmowaniu na jak najdłuższy czas danego obszaru mapy. Tylko dla dwóch drużyn.
Race: Wyścig pomiędzy punktami kontrolnymi. Będzie można wybrać, czy chcemy jechać pomiędzy nimi w uporządkowanej kolejności (Free Race), czy zaliczać je bez jakichkolwiek ograniczeń (Cannonball Run). Tryb ten nie jest ograniczony jedynie do wyboru samochodów. Wyścig będzie można rozegrać także w łodziach, helikopterach, a nawet, jeśli najdzie nas taka ochota, będziemy mogli zmienić rodzaj pojazdu w trakcie jego trwania.
GTA Race: Oprócz samego ścigania się, dojdzie jeszcze element walki. Na trasie przejazdu będzie bowiem porozrzucana najróżniejsza broń, która będziemy mogli wykorzystać, aby wyeliminować konkurentów.
W niedalekiej przyszłości powinniśmy poznać lepiej tryby przygotowywane z myślą o fanach kooperacji.