Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 września 2022, 11:08

autor: Adrian Werner

Ocean szczurów w A Plague Tale: Requiem; 60x więcej niż w części pierwszej

Autorzy A Plague Tale: Requiem pochwalili się, że w grze chmary szczurów będą kilkudziesięciokrotnie większe niż w pierwszej części.

Źródło fot. Focus Home Interactive
i

Jednym z najbardziej spektakularnych elementów A Plague Tale: Innocence były momenty, w których gracz napotykał stada szczurów. Okazuje się, że sequel będzie pod tym względem jeszcze bardziej imponujący.

  1. Na oficjalnym blogu twórcy gry opublikowali artykuł opisujący ulepszenia graficzne, jakie otrzymamy w kontynuacji.
  2. Jednym z nich jest znaczne zwiększenie maksymalnej liczby szczurów na ekranie. W pierwszej części limit tych gryzoni wynosił 5 tysięcy, podczas gdy w A Plague Tale: Requiem podniesiono go do 300 tys., czyli 60-krotnie więcej.
  3. Taki wzrost był możliwy dzięki zbudowaniu gry z myślą o mocnych pecetach i nowej generacji konsol.
  4. A Plague Tale: Requiem zaoferuje również bardziej szczegółowe modele, ostrzejsze tekstury oraz lepsze oświetlenie.

Abonament Game Pass kupisz tutaj

A Plague Tale: Requiem zmierza na PC oraz konsole Xbox Series X/S, PlayStation 5 i Nintendo Switch. Ta ostatnia wersja skorzysta z technologii streamingu.

Na grę nie będziemy musieli czekać już długo - ukaże się ona 18 października tego roku, równocześnie na wszystkich platformach sprzętowych. Od momentu premiery będzie także dostępna w ramach abonamentu Game Pass.

  1. Średni budżet, wysoka jakość. Grałem w A Plague Tale: Requiem i jestem zachwycony
  2. Recenzja gry A Plague Tale: Innocence – średniowieczne The Last of Us
  3. A Plague Tale: Innocence – poradnik do gry

ZASTRZEŻENIE

Firma GRY-OnLine S.A. otrzymuje prowizję od wybranych sklepów, których oferty prezentowane są powyżej. Dołożyliśmy jednak wszelkich starań, żeby wybrać tylko ciekawe promocje – przede wszystkim chcemy publikować najlepsze oferty na sprzęt, gadżety i gry.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej