Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 czerwca 2010, 12:39

autor: Piotr Doroń

O wpływie decyzji z Mass Effect 2 na fabułę trzeciej części serii

Firma BioWare poinformowała, że w przypadku przenoszenia zapisanego stanu gry z Mass Effect 2 do Mass Effect 3, produkcja uwzględni ponad 1000 różnego rodzaju zmiennych. Chodzi tu oczywiście m.in. o ewentualne różnice fabularne, wynikające z dokonywanych wyborów, a także zmian w nastawieniu bohaterów niezależnych do kontrolowanej przez gracza postaci.

Firma BioWare poinformowała, że w przypadku przenoszenia zapisanego stanu gry z Mass Effect 2 do Mass Effect 3, produkcja uwzględni ponad 1000 różnego rodzaju zmiennych. Chodzi tu oczywiście m.in. o ewentualne różnice fabularne, wynikające z dokonywanych wyborów, a także zmian w nastawieniu bohaterów niezależnych do kontrolowanej przez gracza postaci.

Przypominamy, że w czasie przenoszenia save’a z „jedynki” do „dwójki” wywieraliśmy wpływ „jedynie” na setki elementów. W kolejnej odsłonie serii tego typu relacji będzie zatem zdecydowanie więcej. Miejmy tylko nadzieję, że spora część z nich będzie się odnosić do mimo wszystko istotnych fragmentów fabuły oraz rozgrywki.

Powyższa informacja została zamieszczona na łamach serwisu Joystiq, którego redakcja już niedługo opublikuje obszerny wywiad z producentami marki Mass Effect. Liczymy na to, że poznamy za jego sprawą wiele nowych informacji na temat trzeciej odsłony przygód komandora Sheparda.

To, że Mass Effect 3 powstaje, było więcej niż pewne już od pewnego czasu (potwierdzono to m.in. w trakcie GDC 2010). Produkcja wieńcząca niezwykle udaną, kosmiczną epopeję, jest jedną z najbardziej oczekiwanych produkcji najbliższych kilkunastu miesięcy. Wydana w styczniu 2010 roku „dwójka”, cieszącą się wielką popularnością wśród graczy i uznaniem u krytyków, wprowadziła do serii kilka nowości, entuzjastycznie przyjętych przez fanów.

Zachęcamy Was jednocześnie do pobrania zapowiadanej wersji demonstracyjnej Mass Effect 2. W ramach demonstracji ukończycie trzy misje, w tym jedną zupełnie nową, stworzoną na potrzeby dema. Zaliczając wszystkie zadania możecie przetransferować rozwiniętą w ten sposób postać do pełnej wersji produkcji i kontynuować w ten sposób zabawę tym samym bohaterem. Według różnych relacji, demo zapewnia około 90 minut rozgrywki, udanie prezentując najistotniejsze elementy jednej z najlepszych produkcji bieżącego roku.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej