Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 października 2006, 14:43

Nowe wieści na temat przeróbki pierwszej odsłony cyklu Tomb Raider

O planach stworzenia przeróbki debiutanckiej odsłony cyklu Tomb Raider informowaliśmy po raz pierwszy pod koniec maja bieżącego roku. Kilkanaście dni później koncern Eidos Interactive oficjalnie potwierdził chęć stworzenia tej gry, a dziś opublikował nowe wieści na jej temat, które z pewnością zainteresują fanów Lary Croft.

O planach stworzenia przeróbki debiutanckiej odsłony cyklu Tomb Raider informowaliśmy po raz pierwszy pod koniec maja bieżącego roku. Kilkanaście dni później koncern Eidos Interactive oficjalnie potwierdził chęć stworzenia tej gry, a dziś opublikował nowe wieści na jej temat, które z pewnością zainteresują fanów Lary Croft.

Nowe wieści na temat przeróbki pierwszej odsłony cyklu Tomb Raider - ilustracja #1

Tomb Raider: Anniversary nie będzie stuprocentowo wierną przeróbką pierwszej odsłony legendarnej serii gier. Autorzy zamierzają stworzyć zupełnie nowy produkt w oparciu o oryginalną fabułę, uwzględniając najbardziej charakterystyczne jej elementy. Program zostanie przygotowany przez studio Crystal Dynamics – to samo, które odpowiada za powstanie opublikowanej w kwietniu bieżącego roku Legendy.

Kathryn Clements z Eidos Interactive stwierdziła, że brytyjska firma uległa sugestiom fanów, którzy domagali się wskrzeszenia pierwszej części gry. Firma nie chciała jednak tworzyć identycznego programu, dlatego też zdecydowano się go rozszerzyć o nowe elementy. Wszyscy wielbiciele Lary mogą jednak spać spokojnie. Zarówno pod względem fabuły, jak i odwiedzanych lokacji nic się nie zmieni.

Co ciekawe, produkt nie będzie skierowany do użytkowników konsol nowej generacji. Program zostanie opublikowany w wersjach na PC, PlayStation 2 oraz PlayStation Portable (PSP). Gra zadebiutuje na rynku w przyszłym roku.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej