autor: Robert Duraj
Nowe szczegóły dotyczące InFamous
Firma Sucker Punch przedstawia nowe szczegóły, dotyczące swojego nadchodzącego produktu, zatytułowanego InFamous. Jednym z nich jest pierwszy poślizg premiery gry, zaplanowanej pierwotnie na rok 2008.
Firma Sucker Punch przedstawia nowe szczegóły, dotyczące swojego nadchodzącego produktu, zatytułowanego InFamous. Jednym z nich jest pierwszy poślizg premiery gry, zaplanowanej pierwotnie na rok 2008.
Fabuła gry rozpoczyna się w momencie ogromnej eksplozji w Empire City, podczas której nasz bohater, paradoksalnie, zostaje obdarzony nadprzyrodzonymi umiejętnościami. Innowacyjność InFamous ma objawić się w wolnym wyborze ścieżki, którą kroczyć będzie Dylan – albo opowie się po stronie dobra i uratuje miasto przed postępującym niezadowoleniem ludności po tragedii, przeradzającym się w bunt oraz zarazą, albo po stronie zła i doprowadzi do jego unicestwienia. Producenci zapowiadają, że osobowość naszego bohatera będzie budowana na podstawie jego zachowań i rozwiązań poszczególnych questów.
Sucker Punch dodaje, że grabędzie bogata w różnorakie cut-sceny, przypominające historie komiksowe. Całość jednak ma posiadać wysokiej jakości grafikę trójwymiarową kreującą otwarty świat. Konwencja InFamous ma przypominać mieszankę złożoną z GTA IV, Crackdown oraz Saints Row.
Wydawca gry, firma Sony, ogłosił, iż wstępna data premiery gry musiała zostać zmieniona i na pojawienie się InFamous, przyjdzie nam poczekać najprawdopodobniej do wiosny 2009 roku. Tytuł przeznaczony będzie na konsole PS3.