Nowe survivalowe RPG z otwartym światem rozchodzi się jak ciepłe bułeczki. Robota pali się twórcom w rękach, chcą szybko ulepszyć Soulmask w oparciu o opinie graczy
Survivalowe RPG Soulmask dostało pierwszą dużą aktualizację, która wyeliminowała problemy najbardziej denerwujące graczy. Twórcy pochwalili się również znakomitą sprzedażą owej gry z otwartym światem.
AKTUALIZACJA:
Twórcy Soulmask pochwalili się osiągnięciem kolejnego kamienia milowego – w pięć dni od debiutu produkcja trafiła w ręce 200 tys. graczy. Ponadto deweloperzy wypuścili omawianą w tej wiadomości łatkę i odpowiedzieli na najczęściej zadawane przez społeczność pytania. Warto również wspomnieć, że Soulmask ma drobny problem z uczciwością – w konsekwencji sporo osób zostało tymczasowo zbanowanych.
Oryginalna wiadomość (3 czerwca)
W zeszły piątek we wczesnym dostępie zadebiutowało Soulmask, czyli survivalowe RPG z otwartym światem od studia CampFire. Po kilkudziesięciu godzinach spędzonych w tej produkcji użytkownicy Steama przesłali twórcom sporo opinii, dzięki czemu zaczęli oni przygotowywać dużą aktualizację. Będzie ona dostępna za około 3–4 dni, ale już teraz poznaliśmy część jej zawartości.
Deweloperzy skupili się przede wszystkim na usunięciu błędów, które najbardziej doskwierają graczom, przy okazji rozprawiając się z innymi ważnymi usterkami. Poza tym poprawią wydajność serwerów – w tym tych prywatnych.
Soulmask – najpilniejsze zmiany
- Poprawiono domyślną opcję synchronizacji pionowej, co powinno pomóc w rozwiązaniu problemu ograniczonej liczby klatek na sekundę.
- Naprawiono błąd, który utrudniał kierowanie alpaką.
- Udało się rozwiązać problem zw. z muzyką, która w pewnym momencie przestawała się odtwarzać.
- Usunięto błąd, przez który gracze nie mogli dołączać do plemion.
- Zlikwidowano usterkę dotyczącą noża rzeźnika. Powodowała ona, że ostrze uderzało w powietrze, zamiast w zwierzęta.
- Wprowadzono opcję automatycznego chodzenia.
Soulmask – inne naprawione usterki
- Gracz nie otrzyma już obrażeń, kiedy będzie odstraszał członka plemienia.
- Zmieniono dźwięk parowania broni.
- Poprawiono poruszanie się postaci w trakcie walki, m.in. atak z wykorzystaniem dwóch ostrzy.
- Wszystkie budynki wymagające opału będą informowały gracza, kiedy ich zasoby są bliskie wyczerpania.
Studio CampFire uporało się także z kłopotami dotyczącymi czasu odświeżania, które pojawiły się w sobotę na serwerach. Oprócz tego deweloperzy wyeliminowali usterkę usuwającą dane na prywatnych serwerach. Jeśli jednak problemy będą dalej występować, zalecane jest ponowne uruchomienie platformy, zapisując wcześniej dane według metody podanej przez twórców gry.
Na patch, który wprowadzi wymienione wyżej ulepszenia, na pewno czeka wielu fanów. Soulmask sprzedało się już bowiem w 100 tysiącach egzemplarzy. Rozwijana produkcja potrzebowała nieco ponad 30 godzin od debiutu, aby osiągnąć taki wynik.