Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 czerwca 2006, 08:25

Nowe obrazki z Command & Conquer 3: Tiberium Wars

W Internecie pojawiły się kolejne dwa obrazki z gry Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Tym razem pochodzą one z najnowszego numeru niemieckiego magazynu PC Games, który opublikował obszerną zapowiedź trzeciego konfliktu o Tiberium.

W Internecie pojawiły się kolejne dwa obrazki z gry Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Tym razem pochodzą one z najnowszego numeru niemieckiego magazynu PC Games, który opublikował obszerną zapowiedź trzeciego konfliktu o Tiberium.

Nowe obrazki z Command & Conquer 3: Tiberium Wars - ilustracja #1

Na zaprezentowanych screenshotach (obrazki w większej rozdzielczości są dostępne w naszej galerii) możemy zobaczyć bazę oraz jednostki GDI (Global Defense Initiative) – jednej z frakcji występującej w grze od początku istnienia cyklu. Oprócz znanych już Mamutów pokazano również lekki czołg Predator oraz pojazd zwiadowczy (mający stanowić ekwiwalent Hum-Vee). Jeśli chodzi o wojska Bractwa Nod, to Electronic Arts wciąż nie wychodzi w tej kwestii poza fazę projektów. Prawdopodobnie z gry zostaną wykluczone wehikuły poruszające się pod ziemią, które firma Westwood Studios wprowadziła przy okazji programu Command & Conquer: Tiberian Sun. Pod dużym znakiem zapytania stoją również mechy używane w tym samym produkcie przez GDI.

Nowe obrazki z Command & Conquer 3: Tiberium Wars - ilustracja #2

Akcja Command & Conquer 3: Tiberium Wars rozpoczyna się w 2047 roku, od ataku nuklearnego przeprowadzonego przez Bractwo Nod na orbitującą wokół naszej planety stację Filadelfia. Oprócz znanych doskonale frakcji, w kolejnej bitwie o Tiberium (zieloną substancję pochodzenia pozaziemskiego) zobaczymy trzecią stronę konfliktu. Jest już niemal pewne, że będą to kosmici.

Więcej informacji na temat Command & Conquer 3: Tiberium Wars uzyskasz z materiałów zgromadzonych na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej