Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 marca 2010, 13:15

autor: Adrian Werner

Nowe informacje o True Crime 3

Na trwającej właśnie imprezie GDC studio United Fronts Games zademonstrowało po raz pierwszy najnowszą odsłonę serii True Crime.

Na trwającej właśnie imprezie GDC studio United Fronts Games po raz pierwszy zademonstrowało najnowszą odsłonę serii True Crime.

 

Nowe informacje o True Crime 3 - ilustracja #1

 

W grze wcielimy się Wei Shena, detektywa próbującego zinfiltrować szeregi chińskich Triad. Co ciekawe, twórcy podkreślają, że są tak bardzo zajęci produkcją gry, że nie mają obecnie w planach żadnych dodatków DLC. Nie oznacza to oczywiście, że takowe nigdy się nie pojawią, ale przynajmniej można mieć nadzieję, że ewentualne rozszerzenia nie będą się składać z materiałów wyciętych z podstawowej wersji.

Najnowsze True Crime pochwalić się może ciekawym systemem reputacji. W trakcie gry natykać się będziemy na postacie informujące nas (poprzez system ikon), jak bardzo szanowani musimy być w przestępczym półświatku, zanim zgodzą się powierzyć nam misję. Reputację zwiększać będziemy wypełniając kolejne zadania. Popełniane błędy (np. nieudane akrobacje) będą ją natomiast zmniejszać.

Pokazywana wersja jest jeszcze bardzo wczesna (nie jest to nawet alpha), ale wyraźnie daje do zrozumienia, że gra wypełniona będzie po brzegi scenami walki wręcz i sekwencjami szaleńczej jazdy po ulicach Hongkongu. Oczywiście nie zabraknie także broni palnej.

 

Nowe informacje o True Crime 3 - ilustracja #2

 

Miasto zostanie podzielone na cztery odrębne dzielnice, każda z własną architekturą. Zespół United Fronts spędził masę czasu w Hongkongu, czego owocem jest baza ponad 27 tysięcy fotografii, która teraz służy twórcom przy projektowaniu warstwy wizualnej. Najnowsze True Crime wyposażone zostanie w zaawansowany cykl zmiany pory dnia. Na razie pokazano jedynie sekcje nocne, w których widoki uatrakcyjniały dziesiątki ulicznych neonów.

Gra tworzona jest w wersjach na PC, PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Premierę zaplanowano na jesień. Zainteresowani powinni zerknąć na galerię screenów oraz obejrzeć filmik prezentujący możliwości systemu walki w zwarciu.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej