Nowe gry korzystające z technologii SpeedTreeRT
Firma Interactive Data Visualisation, twórcy technologii SpeedTreeRT, o której szerzej informowaliśmy 18 marca bieżącego roku, przedstawiła listę producentów gier video, którzy podpisali już stosowne dokumenty na wykorzystanie bardzo realistycznego środowiska naturalnego w swoich programach.
Firma Interactive Data Visualisation, twórcy technologii SpeedTreeRT, o której szerzej informowaliśmy 18 marca bieżącego roku, przedstawiła listę producentów gier video, którzy podpisali już stosowne dokumenty na wykorzystanie bardzo realistycznego środowiska naturalnego w swoich programach:
- B-Alive (Wildfire Park 2)
- Cyanide Studio (Pro Cycling Manager)
- Gravity Corporation (Requiem)
- Mythic Entertainment (Imperator)
- Perfect World (niezapowiedziana gra online)
- Phenomic Game (SpellForce 2)
- Webzen (dwie niezapowiedziane gry online)
Przypomnijmy, że SpeedTreeRT to specjalny system, który pozwala odwzorować niezwykle naturalnie wyglądające drzewa z bogatym listowiem, dodatkowo poddające się wszystkim warunkom atmosferycznym (wiejący wiatr lub padający deszcz). Z technologii skorzystali dotąd m.in. producenci silnika Unreal Engine 3.