Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 maja 2001, 06:28

Nowa odjazdowa strategia sieciowa

No nareszcie po zapowiedziach setek gier akcji i cRPG przeznaczonych tylko do rozgrywki w sieci Internet me znużone i pozbawione nadziei oczy stratega dostrzegły prawdziwe światełko, a raczej wielką łunę w tunelu. Jest nią najnowsza produkcja Cryo Networks, dzięki której może się powtórzyć sytuacja z roku 1992, tzn. wielki szał – chcecie znać jej tytuł – oto on - Dune Generations.

No nareszcie po zapowiedziach setek gier akcji i cRPG przeznaczonych tylko do rozgrywki w sieci Internet me znużone i pozbawione nadziei oczy stratega dostrzegły prawdziwe światełko, a raczej wielką łunę w tunelu. Jest nią najnowsza produkcja Cryo Networks, dzięki której może się powtórzyć sytuacja z roku 1992, tzn. wielki szał – chcecie znać jej tytuł – oto on - Dune Generations.

Tak, dzięki tej grze ponownie zanurzymy się w świecie znanym z bestsellerowej powieści Franka Herberta i będziemy mogli samodzielnie zbudować od podstaw wielką dynastię, która stanie się najpotężniejszą siłą we wszechświecie oraz oczywiście będzie również kontrolować najważniejszą jego planetę Arrakis, jedyne źródło przyprawy. Pod naszą kontrolę oddana zostanie jedna z trzech dynastii, tj. zrzeszająca kupców, żołnierzy oraz najemników, a każda z nich różnić się będzie nawet najdrobniejszymi szczegółami.

Póki co, to jest to wszystko co wiadomo o tej nadchodzącej sieciowej strategii czasu rzeczywistego, a jeżeli jesteście podobnie jak ja zainteresowani tym tytułem, to zapraszam do odwiedzenia oficjalnej strony Dune Generations. Co prawda obecnie nie ma tam jeszcze wiele, ale z czasem na pewno pojawi się mnóstwo interesujących danych. Wydanie gry planowane jest na koniec 2001 roku.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej