Nominacja dla Get Even na Game Connection 2014
Impreza Game Connection od 2001 roku jest jednym z najważniejszych spotkań światowej branży gier, o profilu biznesowym. Odbywa się dwa razy do roku, w Paryżu i w San Francisco, skupiając wszystkie najważniejsze firmy w branży gier na świecie.
Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.
The Farm 51 ma przyjemność poinformować, że trailer do gry Get Even i akcja promocyjna wspierająca jego premierę, zostały nominowane do prestiżowych nagród Marketing Awards, w kategorii „Best PR Campaign”. Ceremonia wręczenia nagród odbędzie się w czasie imprezy Game Connection, w San Francisco, 17 marca.
Trailer „What is real?” został opublikowany 8 stycznia tego roku. Dzięki umiejętnej dystrybucji do mediów na całym świecie, o Get Even w ciągu jednego dnia usłyszała cała branża gier. O grze napisały niemal wszystkie liczące się magazyny i portale. Zapowiedź Get Even stała się z miejsca jednym z najbardziej spektakularnych sukcesów komunikacyjnych polskiej branży gier w ostatnich miesiącach, a sama gra okrzyknięta została rewelacją technologiczną i graficzną. Ogólna liczę odsłon trailera można liczyć w milionach (podsumowując wyświetlenia na wielu kanałach YT i w sieci). Na samym tylko na kanale The Farm 51 do dziś odnotowano niemal 900 000 wyświetleń.
„Premierę trailera i działania promocyjne wokół niego od początku zaplanowaliśmy bardzo szczegółowo. Wiedzieliśmy, że mamy mocny materiał, bo filmik prezentuje coś czego gracze do tej pory nie widzieli. Mimo to, w sposób bardzo przemyślany wybraliśmy kolejność wysyłki trailera do poszczególnych mediów. Trzeba wiedzieć kiedy można taką akcję odpalić, jak przeprowadzić globalną dystrybucję, a na końcu podtrzymać kontakt z zainteresowanymi mediami w postaci wywiadów. W sposób świadomy wybraliśmy też moment pewnego rozczarowania graczy na całym świecie grafiką next genowych konsol i pokazaliśmy grafikę, której do tej pory nikt na taką skalę nie pokazał. – powiedział Łukasz Mach, dyrektor ds. PR i Marketingu w The Farm 51. – Wśród nominowanych kampanii były też takie, na które wydano bardzo dużo pieniędzy. Mnie cieszy fakt, że koszt naszej kampanii to przede wszystkim kreatywność, znajomość branży i dobre wyczucie momentu.”