Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 maja 2017, 09:30

autor: Adrian Werner

Get Even - poznaliśmy wymagania sprzętowe

Studio The Farm 51 i firma Bandai Namco Entertainment opublikowały wymagania sprzętowe pecetowego wydania gry Get Even, czyli pierwszoosobowej strzelanki w klimacie horroru, która ma zadebiutować pod koniec maja.

Gra ukaże się pod koniec maja. - Get Even - poznaliśmy wymagania sprzętowe - wiadomość - 2017-05-12
Gra ukaże się pod koniec maja.

Poznaliśmy wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry Get Even, czyli strzelanki autorstwa gliwickiego studia The Farm 51, znanego z takich tytułów jak Deadfall Adventures czy serii NecroVision.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Intel Core i5-2500K 3.3 GHz lub AMD Phenom II X4 940
  2. Pamięć RAM: 8 GB RAM
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 660 lub AMD Radeon HD 7870
  4. Wersja DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 40 GB
  6. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 8 / 10

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Intel Core i7 3770 3.4 GHz lub AMD FX-8350 4 GHz
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 970 lub AMD Radeon RX 480
  4. Wersja DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 40 GB
  6. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 8 / 10

Jak widać, Get Even będzie wymagało dosyć mocnego sprzętu, zwłaszcza jeśli zechcemy grać na maksymalnych ustawieniach. To jednak nie dziwi, gdyż jedną z głównych atrakcji tej produkcji ma być wysokiej jakości oprawa graficzna. Przy jej tworzeniu autorzy wykorzystali na dużą skalę technologię fotogrametrii, która polega na skanowaniu obiektów istniejących w rzeczywistości i odtwarzaniu ich w grze.

Przypomnijmy, że Get Even zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 26 maja tego roku. Produkcja otrzyma lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Graliśmy w Get Even – gatunkowy miks z naciskiem na odkrywanie historii

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej