Neverwinter Nights Enhanced Edition ukaże się 27 marca
Studio Beamdog ogłosiło, że Neverwinter Nights: Enhanced Edition, czyli remaster popularnego RPG z 2002 roku, ukaże się za kilkanaście dni, 27 marca. Po premierze autorzy chcą wspierać grę modułami z nowymi przygodami.
- Deweloper gry: Beamdog
- Wydawca: Beamdog
- Gatunek: RPG
- Platforma: PC
- Data premiery: 27 marca 2018 r
Poznaliśmy wreszcie datę premiery Neverwinter Nights: Enhanced Edition, czyli odświeżonej wersji klasycznego RPG-a studia BioWare z 2002 roku. Odpowiedzialny za remaster zespół Beamdog poinformował, że gra trafi do sprzedaży 22 marca. Tak jak pierwowzór, odrestaurowane wydanie zaoferuje pełną polską wersję językową.
Informacja ta została ujawniona podczas streama zorganizowanego przez deweloperów. Podczas niego omówili oni także plany wspierania gry po premierze. Osoby z pre-orderami już od pewnego czasu testują wczesne wersje produkcji i po jej debiucie rynkowym jako pierwsze będą mogły otrzymywać małe łatki ulepszające projekt. Gdy zostaną one sprawdzone, autorzy połączą te poprawki w duże patche, które udostępnione zostaną reszcie społeczności.
Przypomnijmy, że Neverwinter Nights: Enhanced Edition zmierza wyłącznie na pecety. W porównaniu z pierwowzorem gra zaoferuje ulepszony silnik, poprawiony interfejs oraz przeróbki, które pozwolą na bardziej komfortową zabawę w rozdzielczościach 1080p i 4K.
Oryginalne Neverwinter Nights zyskało wielką popularność m.in. dzięki bardzo aktywnej społeczności moderskiej. Dlatego autorzy odświeżonej wersji zadbali o to, aby była ona kompatybilna ze starymi modyfikacjami. Studio Beamdog ma nadzieję, że wypuszczenie remastera zapewni grze zastrzyk świeżej krwi i zachęci fanów do opracowania nowych modów oraz zakładania własnych serwerów, w czym powinny pomóc narzędzia z ulepszeniami opracowanymi na podstawie sugestii społeczności.
Neverwinter Nights: Enhanced Edition ma oferować zawartość podstawowej wersji gry, dodatków Shadows of Undrentide, Hordes of the Underdark oraz modułów premium Kingmaker, ShadowGuard i Witch's Wake. Dodatkowe przygody (Wyvern Crown of Cormyr, Infinite Dungeons oraz Pirates of the Sword Coast) dostępne będą w formie płatnych DLC, a studio Beamdog nie wyklucza również opracowania kompletnie nowych modułów.